فتنه گران در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی کردن جامعه با محوریت حامیان و مخالفان برجام، موافقان و مخالفان حصر سازان فتنه و رابطه با آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۴۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸

فاضل عسگرزاده، کارشناس مسایل سیاسی و الهیات و معارف اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات در نظام های مبتنی بر دموکراسی از نقاط عطف محسوب می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مقبولیت آن مبتنی بر مردم سالاری دینی است و در کارنامه خود برگزاری بیش از 30 انتخابات شکوهمند را به رخ جهانیان می‌کشد نیز از این قاعده مثتسنی نیست آنچه اهمیت انتخابات آتی مجلسین (خبرگان و شورای اسلامی) را مضاعف می‌کند.



وی افزود: تغییر تاکتیکی رویکرد استکبار جهانی و فتنه گران در مواجهه با ایران اسلامی است و امروز هم در پسا برجام و بزنگاه انتخابات 7 اسفند ماه دشمن برای زدن آبشار در زمین جمهوری اسلامی ایران منتظر پاس و یاری غربگرای خود از داخل کشور است از این رو بنا بر اهمیت موضوع به تشریح برخی از سناریو های دشمنان انقلاب و فتنه گران در دو سنگر مهم سیاسی گذاری و قانون گذاری می پردازیم.



وی ادامه داد: قرائت انحرافی از امام خمینی (ره) (تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) ) از جمله سناریو فتنه گرانی است که در گذشته غایت آمالشان سپردن افکار امام (ره) به موزه تاریخ بود در این انتخابات تابلوی امام را باید به عرف بین‌الملل برگرداند به دنبال تحریف شخصیت ایشان می‌باشند و فتنه گران به مدد خاطرات نو ظهور برخی آقایان به دنبال گریم امام راحل می باشند و امام استکبار ستیز که بارها آمریکا را شیطان بزرگ می خواند به عنوان مخالف شعار مرگ بر آمریکا معرفی می شود و هر کس مخالف این امام صرفا صلح طلب و اهل سازش باشد نیز به عنوان افراطی تندرو و متحجر معرفی خواهد شد لذا از پیامدهای تحریف شخصیت امام (ره) بنا به فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در 14 خرداد 94 این می شود: اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدا ناکرده عمداً به کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد.



وی خاطر نشان کرد: حرکت گام به گام از تحریم انتخابات تا مدیریت آن از دیگر برنامه های دشمنان است که اول به سراغ تحریم می روند که این سناریو نخ نما نشده و به دلیل عدم استقبال مردم در گام دوم سعی بر موج سواری رسانه ای و حاشیه سازی های ساختگی و میتینگ‌های انتخاباتی با هدف مظلوم نمایی و ... می‌باشند تا از تنور گرم نانی در بیاورند که با ذائقه آنان و اربابانشان قرابت فکری و همخوانی بیشتری داشته باشد.



عسگرزاده تاکید کرد: دو قطبی سازی جامعه اسلامی از مهمترین سناریو فتنه گران در انتخابات آتی است به طوری که در چند ماه گذشته همایشی با عنوان «ایران دوران گذر» در لندن برگزار شد که جمعی از مدعیان حقوق بشر و کارکنان بی‌بی‌سی فارسی و ... در آن حضور داشتند و فردی به نام ریچارد آدافر از کارشناسان Mi6 است در آنجا اظهار کرد که ما در انتخابات آینده ایران فرمول های دو قطبی سازی را اجرا می‌کنیم هم در حوزه فردی و اجتماعی و هم در حوزه کلان و از هیچ فرصتی برای قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت ایران فرو گذار نمی‌کنیم. فتنه گران هم در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی کردن جامعه با محوریت حامیان و مخالفان برجام موافقان و مخالفان حصر سازان فتنه و رابطه با آمریکا خواهند بود. رمز گرفتار نشدن در این سناریوی استکبار جهانی و فتنه گران داخلی ( تبعیت از هدایت های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و عدم تقلیل سطح مباحث ملی به بازی های جناحی و همچنین همدلی و همزبانی ملت و دولت می باشد.



کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تضعیف و تخریب خاکریزی های مقابله با نفوذ یکی از حساس ترین مسائلی است که به عنوان فرصت از ان یاد می‌شود گفت: نفوذ مهمترین کلید واژه و دغدغه رهبر معظم انقلاب در دوران پسابرجام است و یکی از بزنگاه های حساس که دشمن برای نفوذ در کشورهای از آن به عنوان فرصت یاد می کند انتخابات پیشرو است سدهای محکم در مقابل نفوذ مردم حزب الهی و متدین، نهادهایی همچون شورای نگهبان قوه قضاییه ، سپاه و بسیج می باشد که دشمن در صدد تضعیف و تخریب این خاکریزی های بسیار مهم است که هوشیاری و بصیرت و حساسیت بیشتر می‌طلبد.



وی تصریح کرد: از دیگر سناریوهای دشمنان و فتنه گران می‌توان به تخریب شورای نگهبان، دنبال کردن پروژه تفرقه در جبهه اصولگرایی، حمایت و تقویت جبهه غربگرا و روشنگران تحصیل کرده در غرب، سیاه نمایی و تخریب مجلس اصول گرا، متهم کردن ارگان هاو نهادهای ارزش مثل بسیج و سپاه به دخالت در انتخابات که البته این نکته قابل ذکر است که سپاه و بسیج تماشاگر نیست در همه عرصه ها وظیفه دارد که از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن دفاع بکند و در این راستا هم وظیفه ذاتی اش این است که تلاش بکند مردم حضوری حداکثر داشته باشد و انتخابی اصلح نمایند تا دشمن را در این عرصه هم مایوس نماید و مظلوم نمایی با اغتشاش ساختگی در میتینگ های سیاسی امید است مردم همیشه در صحنه و بصیرت ایران اسلامی با درک صحیح از موقعیت حساس کنونی با حضور آگاهانه و حداکثری و انتخاب افراد صالح و شایسته بار دیگر دشمنان را ناامید و دوستان اسلام و انقلاب را شاد نمایند.

ارسال نظرات