مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تلاش دشمن تغییر فضای انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در نشست ائمه نماز جماعات شهرداری های تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: تلاش دشمن تغییر فضای انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۷۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر افزود: امروز دشمن به فکر جدا کردن مردم از انقلاب است و ما برای حفظ عظمت، اقتدار و استمرار نظام نیازمند تشکیل مجلس خبرگانی متشکل از اعضای انقلابی و مجلسی با نمایندگان ارزشی هستیم.

وی اظهار داشت: برای حفظ و ادامه این عظمت و اقتدار بیش از قدرت نظامی و سیاسی به پشتوانه مردمی نیازداریم چراکه حمایت مردم ضامن وجود و بقای انقلاب می باشد و بدون مردم حکومتی وجود نخواهد داشت، همچنانکه امام(ره) به نقش مردم باور داشته و در عمل نیز نشان داد که با وجود اعتقاد به اصل ولایت فقیه در مورد تدوین و تصویب قانون اساسی کشور، رای مردم مهم است.


حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: حکومتی که پشتوانه مردمی داشته باشد می تواند قدرت و استمرار حکومت را بیافزاید ولی اگر کشوری مردمش حامی آن نباشند روز به روز تضعیف شده و قدرت بقای خود را از دست می دهد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن این انقلاب موجب افزایش روز به روز قدرت سیاسی و نظامی و تاثیر گذار بودن در منطقه شده است، بیان کرد: جریان های ضدانقلاب خارج نشینی که تا دیروز انتخابات را تحریم می کردند و می خواستند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند و ادعای مهندسی شدن انتخابات را داشتند امروز برای این مردم نماینده تعیین می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند چراکه نفرات تائید شده ضدانقلاب ها می خواهند از راه دیگری به مملکت نفوذ کنند و دشمن امروز به صورت آشکار وارد صحنه شده است و نهایت تلاش را می کند تا تاثیری در تشکیل مجلش خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بگذارد.

وی یادآور شد: فرمول رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات برای ما یک الگوی کامل می باشد چراکه ایشان فرمودند؛ «بنده خود شناخت چندانی از نامزدهای انتخابی ندارم اما اعتماد می کنم به لیستی که افراد معتمد به بنده ارایه می کنند».

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز نیز در ادامه این نشست گفت: در طول تاریخ اسلام ائمه در آرزوی تشکیل چنین نظام اسلامی بودند که فقط در زمان هجرت آن هم به مدت کوتاهی شکل گرفت.

حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: با گذشت 1400سال از ظهور اسلام نظام جمهوری اسلامی توسط رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد و امروز پرچم اسلام بر دوش جمهوری اسلامی ایران می باشد و تک تک ما در این خصوص مسئولیم.


وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت پیش از انقلاب نیز قشری روشنگر و مرجع بودند و باید از این موقعیت جهت حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و تقویت ستون خیمه انقلاب(ولی فقیه) استفاده کنند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه رادیو و تلویزیون های غربی ضد انقلاب به چهره های شناخته شده انقلابی حمله می کنند، اظهار کرد: این نشانگر وحشت و احساس خطر دشمن از این افراد تاثیر گذار را نشان می دهد. معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلان شهر تبریز تاکید کرد: لیست های مورد نظر با تلاش های شبانه روزی و با در نظر گرفتن معیارهای گوناگون استخراج شده اند و امروز رای به لیست امری مهمی است و پاسخگوی انتخاب خود در روز قیامت خواهیم بود.

نشست روشنگری ائمه جماعات شهرداری های تبریز به همت سازمان بسیج ورزش شهرداری کلان شهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار