امام جمعه مشگین‌شهر:

حضور در صحنه ها، به منزله نه گفتن بر تمام دخالت های مستکبران

حضور پرشکوه و گسترده در صحنه انتخابات نه گفتن به تمامی دخالت‌ها و فتنه‌های مستکبران و دشمنان نظام بوده و از مردم متدین و همیشه در صحنه مشگین‌شهر انتظار می‌رود که به شکل فراگیر در این انتخابات شرکت کرده و زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمنان شوند.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۸۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار در همایش بسیجیان مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ انتخابات آزمون بزرگی برای سربلندی و عزت ملت ایران است که به یقین همچون صحنه‌های حساس پیشین کشور شاهد حضور گسترده مردم در این انتخابات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مهمترین صحنه حضور مردم برای مشارکت در اداره امور کشور و بازرترین نشانه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است که از این طریق می‌تواند با انتخاب فرد شایسته در توسعه و تعالی کشور سهیم بود.

باوقار انتخاب بهترین و اصلح ترین نماینده برای مجلس را از اصلی‌ترین رسالت‌های مردم دانست و بیان کرد: با این امر زمینه برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور فراهم می‌شود چرا که ورود فردی کاربلد، کاردان، قانونمند، ولایتمدار، ارزشی و شایسته به عرصه قانونگذاری می‌تواند بسیار از مسائل و مشکلات را برطرف کند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: در کنار حضور گسترده و پرضور در پای صندوق‌های رای، مردم باید در عرصه انتخابات به شکل آگاهانه و هوشیارانه وارد شده و با بررسی کردار و اعمال نامزدهای انتخاباتی فردی اصلح را انتخاب کنند چرا که در این عرصه بصیرت و آگاهی مردمی از اهمیت بسیار بالایی در انتخاب فرد شایسته برخوردار است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق رای افزود:‌ حضور پرشکوه و گسترده در صحنه انتخابات نه گفتن به تمامی دخالت‌ها و فتنه‌های مستکبران و دشمنان نظام بوده و از مردم متدین و همیشه در صحنه مشگین‌شهر انتظار می‌رود که به شکل فراگیر در این انتخابات شرکت کرده و زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار