ابراهیم امامی از فراهم شدن امکانات رای گیری در مناطق صعب العبور و کوهستانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۱۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

ابراهیم امامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مشگین شهر گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن برخی از محورهای روستایی شهرستان تمهیدات لازم برای دسترسی تمام افراد واجد شرایط به صندوق های اخذ رای فراهم شده است.
او همچنین به آمادگی کامل در این شهرستان برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مشگین شهر با پنج بخش و شش شهر وسیع ترین حوزه انتخابیه استان اردبیل است و تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط بکار گرفته شده است.
وی اظهار کرد: برای این منظور پنج حوزه اصلی و فرعی در قالب 159 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.
رییس حوزه انتخابیه مشگین شهر افزود: بیش از سه هزار نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات در قالب اعضای هیات های اجرایی ، نظارت ، ماموران انتظامی و تدارکات پشتیبانی انتخابات را بر عهده دارند.
امامی گفت: با انصراف سه نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده این شهرستان از رقابت های انتخاباتی تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه مشگین شهر به 14 نفر کاهش یافته است.
او با قدردانی از همکاری و تعامل مسوولان ستادهای تبلیغاتی افزود: شعبه پیگیری و پیشگیری جرایم انتخاباتی در دادگستری مشگین شهر آماده رسیدگی به جرایم و تخلفات احتمالی انتخابات است.
وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: تلاش می شود انتخابات پیش رو در کمال آرامش و سلامت کامل برگزار شود.

ارسال نظرات