در لیگ دسته اول کشور

ایستک کردستان تیم ملی جوانان را در سنندج با شکست بدرقه کرد

تیم بسکتبال ایستک کردستان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم ملی جوانان را در سنندج شکست داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هفته نهم از دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، در روز سه شنبه چهارم اسفندماه برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها، ایستک کردستان در مقابل تیم ملی جوانان با نتیجه نزدیک 62 بر 60 به برتری دست یافت.

نماینده بسکتبال کردستان، ابتدا نتوانست بازی را به خوبی شروع کند و تیم میهمان بارها پیش افتاد که در پایان کوارتر اول با شکست 23 بر 16 بازی را به پایان رساند.

در کوارتر دوم، تیم میهمان نیز توانست با حساب 36 بر 34 و تنها با 2 اختلاف بازی را به سود خود تمام کند، اما نماینده استان در کوارتر سوم بار دیگر با راهنمایی‌های هوشمندانه سیامک ویسی به بازی برگشت تا در انتهای این کوارتر، نتیجه 49 بر 48 به سود ایستک کردستان رقم بخورد.

تیم ایستک به عنوان نماینده استان کردستان، برتری خود در این دیدار را در کواتر چهارم و پایانی نیز حفظ کرد تا در پایان با پیروزی 62 بر 60 یک برد شیرین را به نام خود ثبت کند.

رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 17 تیم در دو گروه 8 و 9 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود و تیم بسکتبال کردستان در گروه شمال با تیم‌های آرارات تهران، پارسای مشهد، مهرام تهران، ری‌یرا قزوین، تیم ملی جوانان، کاله مازندران، هیئت بسکتبال قم و شیمیدر تهران هم‌گروه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار