نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای سوریه و عراق حضور پر شور مردم در انتخابات ۷ اسفند را بعنوان یک مانور مکتوب در مشارکت سیاسی کشور دانست.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۳۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید مجتبی حسینی  دیشب در جمع بسیجیان و مردم ولایتمدار تربت حیدریه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح را پشتوانه انقلاب و نظام عنوان کرد و افزود: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس در مدت ۳۷ سال گذشته به شدت از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده و هر جا آتشی بر افروخته به جان خودش افتاده است و لذا این همان عزت و اقتدار نظام و ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران را می رساند.

کاندید مجلس خبرگان رهبری، مهره‌چینی و مهندسی جبهه استکبار در انتخابات ایران را در راستای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی دانست و گفت: نمایندگانی باید به مجلس بروند که با تهدید و تطمیع، میدان مبارزه با استکبار را خالی نکنند.

آیت الله حسینی گفت: جبهه استکبار از انقلاب اسلامی ایران به شدت آسیب دیده و امروز تمام توان خود را بسیج کرده تا با نفوذ در انتخابات از پیشرفت این تفکر در دنیا جلوگیری کند.

وی ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ولایت فقیه و اتصال انقلاب به سلسله اولیا الله است و اگر ولایت فقیه در این کشور نبود، انقلاب اسلامی ایران هم مانند بسیاری از انقلاب های دنیا منحرف و نابود می شد.

حسینی یادآور شد: مردم ایران اسلامی ثابت کردند که همیشه مدافع رهبری نظام هستند و نمونه بارز آن در فتنه ۸۸ بود که با یک اشاره رهبری و با حضور گسترده در حماسه ۹ دی، همه تُفاله های فتنه را در خیابانها جمع و آنها را به زباله دان تاریخ هدایت کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای سوریه و عراق به هدایت های حکیمانه امام (ره) و رهبری در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: موج های چپ و راست، توطئه های اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، تهدید و محاصره اقتصادی همه با مدیریت های هوشمندانه ولایت فقیه و انسجام و بصیرت مردم خنثی شده و به همین جهت این جایگاه حساس و خطیر مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

وی برجام و مسائل هسته ای را بهانه غربی ها برای مذاکره با ایران عنوان کرد و بیان داشت: مشکل اساسی غربی ها با انقلاب اسلامی ایران بر پایه عزت و استقلال این ملت است و اینکه ایران تاکنون توانسته بدون اتکا به جبهه استکبار پیشرفت کند و این پیشرفت را به سایر کشورها عرضه و آن‌ها را تشویق به استقلال طلبی و خروج از چنگال سلطه گران می کند.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات ۷ اسفند بعنوان یک مانور مکتوب در مشارکت سیاسی کشور، نظام را بیمه و قوی می کند.

حسینی بر انتخاب افراد اصلح برای مجالس خبرگان و شورای اسلامی تاکید داشت و افزود: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که با کوچکترین تهدید و یا تطمیع دشمن میدان مبارزه با استکبار را خالی نکنند و با قدرت و عزتمندانه در برابر زیاده خواهان ایستادگی کنند.

گفتنی است؛ برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی ۱۰ نفر کاندید شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها