خبرهای داغ:
رئیس دادگستری تاکستان گفت: کاندیداها باید در تبلیغات انتخاباتی اخلاق و قانون را رعایت کنند چراکه یکی از ابزارهای برگزاری انتخابات پرشکوه رعایت اخلاق است.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۵۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تقی پور رئیس دادگستری شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه دروغ و افترا، شایعه پراکنی، تهمت، تخریب سایر نامزدها، وعده های توخالی، بحران‌نمایی و سیاه‌نمایی از وضع موجود و در یک کلام رقابت ناسالم، یکی از آسیب‌های جدی فضای انتخاباتی تصریح کرد: باید همه دست به دست هم داده و برای ترویج فضای رقابت جوانمردانه و رعایت اخلاق اسلامی تلاش کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: کاندیداها باید در تبلیغات انتخاباتی اخلاق و قانون را رعایت کنند چراکه یکی از ابزارهای برگزاری انتخابات پرشکوه رعایت اخلاق است.

وی در ادامه افزود: در واقع رعایت قانون نیز به عنوان عملی اخلاقی محسوب می شود از این رو تخریب انتخاباتی از نظر قانونی و اخلاقی مذموم است.

تقی پور اضافه کرد: یکی  از لوازمات برگزاری پرشور انتخابات رعایت اخلاق، رفتار متین و مناسب انتخاباتی است، کسانی که در معرض کاندیداتوری هستند باید به دنبال اثبات خودشان باشند، نه اینکه وجود خودشان را در تخریب دیگران ببینند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر لزوم رقابت سالم در انتخابات تاکید کردند، متأسفانه یکی از رایج ‏ترین بداخلاقی های انتخاباتی این است که بعضی نامزدها و حامیانشان، آن‏چنان به تخریب و توهین و تهمت نسبت به کاندیداها می پردازند.

تقی پور خاطرنشان کرد: فضای دروغ و افترا، شایعه پراکنی، تهمت، تخریب سایر نامزدها، وعده های توخالی، بحران‌نمایی و سیاه‌نمایی از وضع موجود و در یک کلام رقابت ناسالم، یکی از آسیب‌های جدی فضای انتخاباتی است و باید همه دست به دست هم داده و برای ترویج فضای رقابت جوانمردانه و رعایت اخلاق اسلامی تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی علاوه بر اقدام به انجام تکالیف اسلامی و شرعی و رعایت حق‌الناس و ارتقای اعتبار مجلس و نمایندگان موجب افزایش اعتماد مردم به مجلس و نظام خواهد شد و مسیر را برای حل مشکلات آماده خواهد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان یادآور شد: نباید اخلاق را در هیچ عرصه‌ای کنار بگذاریم و امیدواریم کاندیداها و رای دهندگان هر دو تکلیف اخلاقی و شرعی خود را رعایت کنند و مردم نیز فردی را انتخاب کنند که درصدد ترویج حکم خداوند در جامعه باشد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها