مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری از آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای برای ارائه خدمت در سفرهای نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۵۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان با عضویت در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و نظارت بر فعالیت مرتبط با اصناف حمل ونقل جاده ای، امكان استفاده از حداكثر ظرفیت و توان ناوگان عمومی در سفرهای نوروزی را فراهم می نماید.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح عملكرد این اداره كل جهت ارائه خدمات شایسته و فراهم نمودن بستر مناسب برای انجام سفر های ایمن و راحت در طرح نوروزی امسال كه از 25 اسفند ماه آغاز و به مدت 20 روز تا 15 فروردین 95 ادامه خواهد داشت، به زمان پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی مسافران اشاره كرد وگفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از یازدهم اسفند ماه به صورت اینترنتی با مراجعه به آدرس: www.mosaferyar.irو از 18 اسفند ماه به صورت توامان( اینترنتی و حضوری) از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه های مسافربری میسر می باشد .

منوچهر سلمان زاده با اشاره به تشكیل كارگروه ستاد نوروزی و برگزاری جلسات با دستگاه های مرتبط گفت: نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و شركت های حمل و نقل مسافر از فعالیتهای ویژه این اداره كل در طول طرح و ایام سال خواهد بود.

وی تصریح كرد: مراكز معاینه فنی شهركرد و بروجن بصورت مستمر در طول شبانه روز حتی ایام تعطیل جهت ارائه خدمات به كلیه وسائط نقلیه آمادگی لازم را دارند.

سلمان زاده، با اشاره به هماهنگی با سایر دستگاه ها به منظور شناسایی مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر برای ارائه خدمات بهتر، گفت: تعداد 50 دستگاه تردد شمار برخط در 25 محور مواصلاتی بصورت رفت و برگشت میزان تردد،تخلف سرعت،سبقت و عدم رعایت فاصله طولی وسائط نقلیه را رصد می كنند.

سلمان زاده افزود: هماهنگی با مراكز آموزشی و نظامی، شركت ملی پخش فرآورده های نفتی و هماهنگی جهت استقرار واحدهای امداد خودرو در محل های از پیش تعیین شده و نظارت بر فعالیت این شركتها، هماهنگی با پلیس راهور استان و سایر دستگاه های ذیربط از دیگر اقدامات این اداره كل می باشد.

گفتنی است به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران با توزیع فرم های نظرسنجی در ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافربری ودریافت پیامك از طریق سامانه پیام كوتاه 3000143 و 10003008، این اداره كل آماده دریافت نظرات پیشنهادات و انتقادات مسافران وكاربران جاده ای می باشد.

شایان ذکر است، 43 شرکت حمل ونقل مسافر در 5 پایانه مسافربری فعال دراستان به مسافران ارائه خدمات می نمایند.

ارسال نظرات