خبرهای داغ:
حجت الاسلام صفی خانی بیان کرد: ملت ایران تحت هیچ شرایطی حضور در صحنه های مختلف شانه خالی نخواهند کرد و در روز هفتم اسفند حماسه ای بی نظیر و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام صفی خانی معاونت طلاب و امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری گفت: حضور در انتخابات برای همه آحاد ملت با هر سلیقه و تابع هر حزبی ضروری و با اهمیت است.

وی بیان کرد: انتخابات با سرنوشت کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی در کشور رقم خورده و باید با حضور گسترده و باشکوه خود نقشه های دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم آنها ناکام کرد.

صفی خانی تصریح کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  به عنوان یک تکلیف شرعی تلقی می‌شود و باید حضوری با شکوه و گسترده ای در این آزمون بزرگ داشته باشیم که رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بارها در منویات خود  شرکت در انتخابات را  تاکید نمودند.

 معاونت طلاب و امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور در پای صندوق های اخذ رای به دشمنان ایران اسلامی نشان خواهند داد که علی رغم مشکلات اقتصادی در کشور تا پای جان و در زیر سایه مقام معظم رهبری و ولایت ایستاده‌اند.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: ملت ایران تحت هیچ شرایطی حضور در صحنه های مختلف شانه خالی نخواهند کرد و در روز هفتم اسفند حماسه ای بی نظیر و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

 

1003/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها