خبرهای داغ:

زمان ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان به ۳ روز دیگر موکول شد

رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان که قرار بود از امروز (چهارشنبه) آغاز شود به یکشنبه (۹ اسفند) موکول شده است.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۸۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ثبت‌نام برای رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان قرار بود از امروز (چهارشنبه 5 اسفند) آغاز شود.

آنگونه که پیش از این فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفته بود:‌ رزرو اینترنتی حداقل 20 درصد فضاهای موجود از 5 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت که فرهنگیان باید به سامانه eskan.medu.ir مراجعه کنند.

هم‌اکنون، زمان آغاز رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تغییر کرده و از 5 اسفند به 9 اسفند موکول شده است.

طبق اعلام مسئولان آموزش و پرورش، با توجه به ترافیک اینترنتی و تراکم استفاده از پهنای باند اینترنت کشور در فاصله زمانی پنجم تا هشتم اسفند94 و جلوگیری از تراکنش‌های ناموفق (رزرو-مالی) عملیات، رزرو مدارس جهت نوروز 95 از ساعت 9 صبح یکشنبه  9 اسفند لغایت ساعت 24 سه شنبه 25 اسفند 94 امکان پذیر خواهد بود.

تعرفه‌های اسکان در مقایسه با سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است و بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای عوامل اجرایی و میهمانان به شکل متمرکز پیش‌بینی شده است.

تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها برای یک تا 5 نفر به ازای هر شب بدین ترتیب است:‌ کلاس ویژه 25 هزار تومان. گروه الف 22 هزار تومان. گروه ب 16 هزار تومان. گروه ج 12 هزار تومان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها