فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه: مجلس شورای اسلامی باید حافظ امنیت ملى و سدّ مستحکمى در برابر تعرّض دشمنان و طمع‏ ورزى بیگانگان باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۹۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه روشنگری با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در مدرسه علمیه فولاد تربت حیدریه با حضور طلاب و مربیان بصیرتی خواهر برگزار شد.

سرهنگ گرایلی در سخنرانی خود در خصوص انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: در این دو انتخابات مهم که از جایگاه خاص فقهی، علمی، سیاسی برخوردار است؛ شایسته سالاری، شجاعت، ولایت محوری، ولایت پذیری و بصیرت داری ملاک است و آگاهی کامل از قوانین اسلام و بین المللی شرط اصلی می باشد و لذا کسانی باید به آن جایگاه راه پیدا کنند که در آن  به آنها نیاز است.

وی در خصوص اهمیت انتخابات مجلس اذعان داشت: مجلس جایگاه بسیار مهمّى است؛ خانه ملت است؛ تجلّیگاه عزّت ملى ماست؛ باید عزّت اسلامى و عزّت ملى ما را به دنیا نشان دهد؛ تأمین‏ کننده منافع عمومى باشد چرا که با قوانین مجلس است که مسئولان می توانند حرکت کنند و پیش بروند.

گرایلی در ادامه افزود: مجلس باید حافظ امنیت ملى و  سدّ مستحکمى در برابر تعرّض دشمنان و طمع‏ ورزى بیگانگان باشد.

فرمانده ناحیه تربت حیدریه با اشاره به خصوصیات یک مجلس مطلوب اظهار داشت: وقتى مردم در انتخابات شرکت کنند و با چشم باز و با بصیرت، کسى را که شرایط لازم را در او ‏ می بینند، انتخاب کنند و به مجلس بفرستند، مجلس خواهد توانست چنین نقش بزرگى را ایفا کند. مجلس همان‏طور که امام فرمودند عصاره فضایل ملت است؛ وقتى مردم در انتخابات بیشتر شرکت کنند، کارآمدى و اعتبار مجلس بیشتر می ‏شود و توان خدمت‏ رسانى پیدا می ‏کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها