مخترع بسیجی گفت: با حضور خود در انتخابات مراقب نفوذ موریانه‌ها باشیم و بدانیم که پیشرفت کشور در گرو تعامل با غرب نیست چراکه شاه کلید واقعی حل مشکلات مردم 5+1 نبوده و این شاه کلید استفاده از ظرفیت جوانان ایرانی است.
کد خبر: ۸۶۴۲۲۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

امید محترمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به لزوم حضور ملت در انتخابات پیش‌روی در راستای ناامید ساختن دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه دشمن در نظر دارد با استفاده از پروژه نفوذ مد نظر خود سیطره جهانی سلطه را در کشور ایران اجرایی کند.

وی افزود: نظام سلطه‌ای که اذعان دارد کدخدایی بر جهان حاکم بوده که تمامی ممالک بایستی در مقابل این کدخدای جهانی سر تعظیم فرود آورند اما انقلاب اسلامی این معادلات جهانی را بر هم زده و این نظام را به زیر کشیده و با ایدئولوژی موفقیت‌های بی‌نظیری را در سطح جهان رقم زده است.

مخترع بسیجی تصریح کرد: انزوا و گوشه‌نشینی رژیم صهیونیستی در جهان گواهی بر پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است و بایستی با حضور خود مراقب نفوذ موریانه‌ها در انتخابات باشیم، موریانه‌هایی که اگر بتوانند به ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نفوذ پیدا کنند بی‌شک دیگر شاهد جایگاهی که امروز جمهوری اسلامی ایران کسب کرده نخواهیم بود و هر روز از این جایگاه فاصله خواهیم گرفت.

محترمی با اشاره به توطئه‌های استکبار و استعمار برای ایجاد اختلال در انتخابات کشور گفت: امروز انگلیس با استفاده از رسانه خود قصد دخالت در انتخابات کشور را دارد، بنگاه دروغ پراکنی B.B.C در این ایام در حال هزینه کردن است، جای سوال است که چرا روباه پیر (انگلیس) بایستی برای ملت ایران چنین هزینه‌های گزافی را صرف کند؟ در حقیقت روباه پیر سعادت و عزت ایران را نمی‌خواهد.

وی افزود: ملت ایران با دیدن این موارد بایستی هوشیارتر از گذشته در صحنه حاضر باشند و کسانی را انتخاب کنند که مبانی عزت و استقلال کشور را شناخته و به جامعیت دین اسلام اعتقاد داشته و معتقد به خط و مشی حقیقی حضرت امام خمینی(ره) است.

مخترع بسیجی تصریح کرد: متاسفانه در چنین شرایطی از پروژه تحریف خط امام راحل دم می‌زنند و قصد دارند تا پروژه امام‌زدایی را با استفاده از پروژه‌های هنرمندانه‌ای که طراحی کرده‌اند پیاده سازی کنند، مردم باید بدانند که خط واقعی امام راحل توسط مقام‌معظم رهبری تبیین می‌شود و خطی که بایستی دنبال کنیم خطی ترسیم شده از سوی مقاکم‌معظم رهبری است.

محترمی با اشاره به انتخاب اصلح گفت: انتخاب اصلح را در فردی می‌بینم که مبانی استقلال و عزت کشور را به خوبی شناخته باشد و در جامعیت دین تردید ایجاد نکند و تصمیمات را براساس اسلام واقعی پی ریزی کند و نسبت به خط حقیقی حضرت امام خمینی(ره) ثابت قدم باشد.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری عنوان کردند که پیروز حقیقی انتخابات خود مردم هستند بنابراین هر رای که در صندوق انداخته می‌شود برای آینده و پیشرفت کشور سرنوشت‌ساز خواهد بود.

این جوان بسیجی یاداور شد: حال اگر هر حق رای به طرق مختلف از جمله تردید در نظریات فتوایی شورای نگهبان یا خلل در جریان برگزاری انتخابات باعث می‌شود که هر رای به صندوق انداخته شده دچار تزلزل شود می‌تواند به پیشرفت و آرمان‌های انقلاب اسلامی لطمه وارد سازد که چیزی جز پایمال کردن حق‌الناس نیست.

دولت یازدهم گشایش اقتصادی را تعامل با غرب می‌داند اما رشد اقتصادی از این مسیر تنها پیشرفت پوشالی است

مخترع بسیجی تصریح کرد: نزدیک به سه سال است که با غرب در عالی‌ترین سطح در حال مذاکره هستیم و دولت یازدهم نیز معتقد است که گشایش اقتصادی از مسیر غرب می‌گذرد ولی پس از برجام آقایان می‌بینند که نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، هیچ وقت مسیر پیشرفت و خودکفایی کشور از محدوده کشور دیگری عبور نمی‌کند و اگر قصد داریم خودکفا شده و به بالندگی اقتصادی دست پیدا کنیم باید سرمایه حقیقی کشور مدیریت کنیم.

محترمی با اشاره به بزک کردن آمریکا توسط برخی از مسئولان گفت: پیشرفت و رشد اقتصادی که می‌خواهد از مسیر غرب برای شکل بگیرد بی‌تردید یک پیشرفت پوشالی و به واقع وابستگی است، مردم در انتخابات باید موضوع اقتصاد را نیز مد نظر داشته باشند باید بپذیریم که در بسیاری از المان‌های مورد نیاز برای پیشرفت اقتصادی ایراداتی داریم پس باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که برای بهبود اقتصاد کشور ایده و برنامه قانونگذاری مناسبی دارند اما اگر بخواهیم امید به غرب داشته باشیم و از آنان انتظار گشایش اقتصادی داشته باشیم یک توسل اشتباه است.

وی افزود: تنها راه شکوفاسازی اقتصاد کشور همان اقتصادمقاومتی است که متاسفانه دو سال است توسط دولت تدبیر و امید در حال خاک خوردن است.

مخترع بسیجی تصریح کرد: در بحث اقتصادمقاومتی مقام‌معظم رهبری آن را به اقتصادی درون‌زا و برون‌گرا تعریف کرده‌اند و این به آن معنا نیست که در این اقتصاد درهای کشور به سمت صادرات و واردات بسته شود و در نهایت به انزوا برویم، دیدگاه اقتصاد مقاومتی تولید داخلی با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی کشور بوده که صادرات را نیز مد نظر دارد و این دید نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ایرانی است.

محترمی ادامه داد: امروز اگر به دنبال این هستیم که حرفی برای گفتن در اقتصادمقاومتی داشته باشیم این است که بفهمیم شاه کلید واقعی حل مشکلات مردم 5+1 نیست شاه کلید واقعی حل مشکلات جوانان این سرزمین هستند که اگر از ظرفیت این قشر نهایت استفاده و بهره‌برداری را دشاته باشیم می‌توانیم به اقتصادمقاومتی که اقتصادی است که ما را به پیشرفت حقیقی و آرمان‌های انقلاب اسلامی سوق دهد دست پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه جوانان درخواست می‌کنم پای صندوق‌های رای شرکت کنند امروز در شرایطی که آمریکا به انتخابات کشور چشم دوخته و انگلیس با قدرت برای سرمایه‌گذاری در انتخابات کشور ورود کرده و همچنین با توجه به شرایط حاکم در منطقه از جمله سوریه و عراق بایستی برای اقتدار و عزت کشور با دقت مضاعف در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات