خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع): افرادی میخواهند با مستقل مطرح کردن خودشان سبد رای اصولگرا، اصلاح طلب واهل سنت رابگیرند،این کار بازی با شعور مردم است.
کد خبر: ۸۶۴۲۲۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در مجمع عالی بسیج شهرستان درمیان با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: دوران زندگی حضرت زهرا(س) شرایط سختی بود و حضرت الگویی برای همه نسل ها و به خصوص زنان جامعه هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ولایت مداری را مهمترین ویژگی حضرت زهرا (س)عنوان کرد و افزود: فضائل حضرت بر هیچ کس پوشیده نیست و می توان برای مردم درس باشد تا همواره پیرو راه ولایت باشیم.

سردار غیاثی با بیان اینکه ما باید یک تحلیل درست و واقعی از شرایط جامعه داشته باشیم، گفت: اگر بخواهیم همیشه راه ولایت را ادامه دهیم باید هوشیار باشیم و بتوانیم شرایط موجود را بازشناسی کنیم و از شرایط محیطی و محلی خود تحلیل درست داشته باشیم تا خودمان را پیرو واقعی راه ولایت بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه در حوزه بازشناسی شرایط می بایست گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، به این جهت که ما برای این حکومت الهی هزینه های زیادی را پرداخت کرده ایم و خون های زیادی در این راه جاری شده است.

وی بابیان اینکه در 37 سال گذشته انقلاب ما توانسته است همواره در مسیر اصول و ارزش های معمار کبیر انقلاب حرکت کند گفت: دسیسه هایی که به وسیله دشمنان این انقلاب انجام گرفت می توانست هر انقلاب نو پایی را از پا در آورد ولی با عنایت خداوند متعال و ساختارهایی که امام (ره) وم قام معظم رهبری داشته اند توانستیم این حکومت ولایی را 37 سال مدیریت کنیم.

وی بابیان اینکه در طول یک هزار و 400سال هیچ حکومت ولایی بیش از ده سال عمر نکرده است افزود: حکومت ولایی ما 37 سال از عمر پربرکت خود را سپری کرده است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و اگر قدر این نعمت را ندانستیم همواره باید منتظر کیفر وعقاب باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز یک ونیم میلیارد مسلمان جهان هویت اصلی خود را از انقلاب اسلامی ایران بدست آورده اند واین انقلاب تاثیر گذاری جهانی خود را دارد نشان می دهد.

وی به اتفاقات سال57 اشاره و اظهار کرد: حضرت امام(ره) شرایط را به گونه ای رقم زدند که درمدت بسیار کوتاهی ما شاهد پیروزی انقلاب بودیم در حالی که این دوران از حساس ترین زمان ها بود.

سردار غیاثی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب الهی است و باید این انقلاب به صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر(عج) برسد افزود: حضرت امام(ره) معتقد بودند که ما باید این انقلاب را بستر ساز ظهور حضرت ولی عصر قرار بدهیم و پیروزی انقلاب ما یک پیروزی الهی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر کسی که به هر نوعی با محور ولایت زاویه بگیرد در مقابل آحاد دلدادگان نظام و انقلاب هیچ گاه آن فرد و جریان را نخواهند بخشید، امروز بعضی از بد اخلاقی هایی که نسبت به محور ولایت و منویات مقام معظم رهبری می شود اگر از ناحیه بعضی از افرادی که امتحان داده هستند باشد جای نگرانی وانتقاد نیست.

غیاثی ادامه داد: ولی متاسفانه بعضی از افرادی که جایگاه های حقوقی و حاکمیتی را اشغال کرده اند و به ظاهر خود را مرید و مقلد امام جامعه می دانند ولی دارند تیشه به ریشه ولایت می زنند و این ها قطعا عاقبت به خیر نخواهند شد و می بایست هم در این دنیا وهم در آخرت جوابگوی اعمال پلید خودشان باشند، در هر جایگاهی که می خواهند باشند.

وی وظیفه سپاه را دفاع و حفظ انقلاب ودستاوردهای آن عنوان کرد و گفت: امروز اشراف اطلاعاتی سپاه می تواند ما را به تحلیل درست و به واقعیت برساند. امروز ما بر خلاف بعضی از افراد معتقدیم هیچ گاه به نقطه تلاقی با آمریکا نخواهیم رسید دلیل آن هم این است که دشمنی برسر مبانی واصول انقلاب است.

سردار غیاثی ادامه داد: ما در حوزه مبانی هیچ گاه با آمریکا همسو نخواهیم شد در حالی که امروز بعضی از افراد مسئله برد برد را مطرح می کنند ولی باید بدانند آمریکا واستکبار به حذف انقلاب فکر می کنند.

وی به مبحث نفوذ که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند پرداخت وافزود: افرادی در مسئله برجام آمدند و تردید در دل مردم ایجاد کردند که خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری این مسئله تا حدودی خنثی شد. امروز مقام معظم رهبری بر جنگ نرم تاکید دارند وامیدواریم بتوانیم در این حوزه با پیروی از منویات ایشان مسیر را به درستی طی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در ادامه به مسآله انتخابات پرداخت و گفت: رهبر انقلاب تکلیف را برای ما روشن کرده اند و صحبت های اخیر ایشان مبنی بر اینکه در مقابل ما جبهه وسیعی مانند آمریکا، اسراییل و گرو های وابسته قرار گرفته است و می فرمایند همت مضاعف این باشد تا مولفه های ماندگاری انقلاب را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد : امروز افرادی با نگرش ها و چهره های مختلف در قالب دو جریان مرسوم جامعه خودشان را به عنوان کاندیدا معرفی کرده اند.

وی ادامه داد : ما عنوانی به نام کاندیدای مستقل نداریم آیا می شود یک نفر تحصیلات تکمیلی را گذرانده باشد و گرایش سیاسی نداشته باشد.

وی گزینه مستقل را بی اساس و بی معنا خواند و گفت : این افراد می خواهند با مستقل مطرح کردن خودشان سبد رای اصولگرا ، اصلاح طلب و اهل سنت را بگیرند، در حالی که این فرد شخصی منفعل است و قطعا در شرایط حساس دچار لغزش خواهد شد و این کار بازی کردن با شعور مردم می باشد و این افراد می بایست با مردم شفاف باشند.

وی به تبیین فرمایشات رهبر انقلاب پرداخت و افزود : حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و عدم حضور چون تضعیف نظام می باشد حرام است و در موضوع انتخاب اصلح می بایست به مبانی حضرت امام و رهبر انقلاب توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: گذشته نشان داده است اگر زیر ساخت یک فرد به جهت دیانت ، تقوا ساده زیستی و آموزه های دینی داشته باشد فرد می تواند شاخص باشد و اگر فردی در حوزه سیاسی، اقتصاد و مسایل اجتماعی سرآمد باشد ولی به جهت دیانت، تقوا و دین داری دارای مشکل باشد این شخص همواره دچار لغزش خواهد شد و در لحظات حساس از جریانات کنار گذاشته خواهد شد.

وی به قول هایی که بعضی از کاندیدا ها می دهند اشاره کرد و گفت : باید مردم بررسی کنند در حالی که بسیاری از این قول ها تاریخ مصرفشان فقط در همین ایام می باشد.

وی بسیج ، سپاه و دفاع مقدس را از ارزش های این انقلاب عنوان کرد و افزود : افراد نباید به خود اجازه دهند به خاطر چند رای بیشتر متوسل به این ارزش ها بشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها