مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از درخشش دانشجویان این دانشگاه در جشنواره فعالیت‌های برتر علمی بسیج دانشجویی استان خبرداد... ...
کد خبر: ۸۶۴۲۲۹۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از درخشش دانشجویان این دانشگاه در جشنواره فعالیت‌های برتر علمی بسیج دانشجویی استان خبرداد و گفت: در این جشنواره و در بخش «اختراعات و ابتکارات علمی» موفق به کسب رتبه اول شدیم.
علیرضا غلامحسین‌پور از کسب رتبه اول در بخش «سایت‌ها و وبلاگ‌ها» نیز خبرداد و افزود: در بخش‌های «بیانیه‌ها و برنامه‌های مطالبه‌گری» و در بخش «فرهنگی‌» نیز موفق به کسب رتبه اول شدیم.
دبیر هیات مدیره شرکت دانش بنیان هسته رشد علم و صنعت شهرستان بردسیر از تلاش‌ها و مشارکت سعید خیرخواه، عادل عزتی و سجاد حیدری از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در این جشنواره قدردانی کرد و افزود: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان، واحد فن‌آور علم و صنعت شهرستان بردسیر همکاری نزدیکی با مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر آغاز کرده که انشاءالله در آینده نزدیک شاهد خبرهای بسیارخوبی در زمینه تولیدات مبتنی بر دانش بنیاد به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی از حمایت‌های دکتر خطیبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر قدردانی کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با ایجاد و زمینه مناسب علمی و پژوهشی توانسته است نقش مهمی در رشد و شکوفایی دانشجویان ایفا کند که اینجانب به نمایندگی از دانشجویان بسیجی از تلاش همه مسئولان این دانشگاه قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات