مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سلمان گفت:

بر گزاری نشست بصیرتی ویژه فرمانده هان خواهر حوزه ها وپایگاههای بسیج طلاب اهل سنت استان

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سلمان گفت:با الگو پذیری از حضرت زهرا(س) بصیرت خود را افزایش دهیم
کد خبر: ۸۶۴۲۳۴۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری در نشست بصیرتی ویژه مسئولین حوزه ها وپایگاههای مقاومت بسیج خواهران شیعه وسنی طلاب استان سیستان وبلوچستان افزود:به برکت انقلاب اسلامی  عزت وعظمت وبزرگی نصیب خواهران طلبه شیعه وسنی شده است .

وی با اشاره به این مطلب که خواهران بسیجی وطلاب فاضله شیعه وسنی باید با الگو گیری از شخصیت وجودی حضرت زهرا (س) بصیرت پیداکنند وراه هدایت را از این طریق جستجو کنند بیان کرد:انقلاب اسلامی ما بر گرفته از راه حضرت زهرا(س) است وما به عنوان بسیجیانی که خط ومشی آن حضرت داریم باید به رسالتی که بر دوش شما نهاده شده است را به خوبی ایفا کنید.

 

شما خواهران فاظله وطلبه باید با بسیجی بودن خود راه آن حضرت را ادامه دهیم در این استان باید کار مضاعف انجام شود ،اول باید به خود رسیدگی کنیم با اعتقادات خود زندگی کنیمچرا که انقلاب ما حکومتی نیست که غافلانه از آن عبور کنیم بلکه به عنوان بسیجی باید با شناخت،بصیرت وآگاهی کار کنیم.

وی با اشاره به این نکته که چراغ راه هدایت باید در جامعه روشن بماند تصریح کرد: فرهنگ بسیج وبسیجی باید در بین خواهران اهل سنت نهادینه واحیاءشودواگر این فرهنگ وتفگر در بین خواهران اهل سنت باشد آنها در مسیذ زندگی،عبادی و...خود تغییراتی احساس می کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار