عضو تشکل باشگاه کشاورزان جوان گفت: دولت از اموال مردم برای خرید کالای لوکس اعم از هواپیمای ایرباس هزینه می‎کند دولت حقی را برای کشورهای غربی در نظر گرفته ولی برای مردم داخلی این حق را مد نظر قرار نمی‎دهد و درصدد حذف یارانه‎ها برآمده است؟!
کد خبر: ۸۶۴۲۴۰۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

مهدی عالمی عضو تشکل باشگاه کشاورزان جوان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهتمام دولت در قطع یارانه مردم به واسطه مجلس دهم اظهار داشت: یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه کشاورزانی هستند که در روستاها زندگی می کنند و از طریق یارانه قادر به تامین مایحتاج اولیه زندگی خود هستند و قطع یارانه ضربات سهمگینی بر پیکره اقتصادی این قشر وارد می‎آورد.

وی با بیان اینکه عدم حمایت دولت در کنترل واردات بی رویه خسارات بسیاری را برای کشاورزان وارد نموده است افزود: دولت با واردات بی رویه موجب شد تا تولید کنندگان داخلی بلاخص کشاورزان از فعالیت اقتصادی باز ماند و این ناهمگنی در توزیع درآمد کشاورزان را به اقشار آسیب پذیر تبدیل نمود.

عالمی گفت: دولت از اموال مردم برای خرید کالای لوکس اعم از هواپیمای ایرباس هزینه می‎کند دولت حقی را برای کشورهای غربی در نظر گرفته ولی برای مردم داخلی این حق را مد نظر قرار نمی‎دهد و درصدد حذف یارانه‎ها برآمده است؟!

وی خاطر نشان کرد: دولت در راستای حفظ سرمایه‎داران و ثروتمندان که نرخ پایینی از جمعیت کشور محسوب می‎گردد برنامه ریزی دقیقی دارد و با تدابیر نامناسب فاصله طبقاتی را افزایش داده است.

ارسال نظرات