مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

کسب 30 مدال آسیایی توسط ورزشکاران غیور اردبیلی

ایوب بهتاج گفت: امسال ورزشکاران استان اردبیل توانسته‌اند در مسابقات آسیایی و جهانی ۳۰ مدال رنگارنگ را کسب کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۰۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه شورای عالی ورزش همگانی و قهرمانی در اردبیل اظهار داشت: عملیات نوسازی و بازسازی کف‌پوش ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شده است و تا به امروز حدود 200 میلیون تومان برای تجهیز این ورزشگاه تخصیص یافته است که استاندار اردبیل حدود 750 میلیون تومان دیگر در نظر گرفته‌ که امیدواریم بقیه این اعتبار نیز به زودی تخصیص یابد.

وی بیان کرد: جاده سلامت دریاچه شورابیل اردبیل در حال اجرا است و اوایل سال آینده مصادف با پیاده‌روی سراسری در اردبیل افتتاح می‌شود که این امر نقش ارزنده‌ای در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سالن‌های جنبی ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل نوسازی و تکمیل شده و امیدواریم بتوانیم با تجهیز این ورزشگاه میزبانی مسابقات بین‌المللی والیبال را در اردبیل شاهد باشیم که این امر بدون شک یکی از دلایل توسعه ورزش در استان اردبیل بوده و نیز زمینه توسعه گردشگری را فراهم می‌کند.

بهتاج تصریح کرد: در حال‌حاضر حدود 45 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل داریم که امسال 12 مدال جهانی و 18 مدال آسیایی توسط این ورزشکاران به دست آمده است و حدود 140 نفر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی بیان کرد: براساس مذاکرات انجام شده با فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار بر این شده است تا رشته‌های ورزشی اسکی روی آب بر روی دریاچه شورابیل اردبیل انجام شود که این کار نیز به عنوان یک ورزش مفرح طرفداران زیادی در اردبیل به خود جلب‌ می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار