بیانیه سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی؛

هنرمندان بسیجی به تفکری رای خواهند داد که در برابر استکبار بایستد

ملت مومن، ولایتمدار، غیور، شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی بار دیگر در معرض یک امتحان بزرگ تاریخی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۰۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

پ
دوستان این ملت و این نظام الهی دل به حضور با صلابت و هوشمندانه مردم بسته اند و دشمنان این ملت مثل همیشه خناسانه، مکارانه و خصمانه همچنان مذبوحانه در تلاشند تا ملت را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند و تا جایی که بلدند نیات پلید و شوم خود را عملی سازند.

اما مردم بصیر و زمان شناس ایران اسلامی با تبعیت از مولا و مقتدایشان امام خامنه ای به کسانی رای خواهند داد که دشمن از آمدنش خوشحال نمی شود، به کسانی رای خواهند داد که در مقابل آمریکا و افزون طلبی های دولت های متجاوز و پرتوقع و خودکامه و کسانی که می خواهند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کنند خواهند ایستاد.

مردم وفادار و همیشه در صحنه و دشمن شکن ایران اسلامی به کسانی رای خواهند داد که خار چشمان بی بی سی و صدای آمریکا و رسانه های معاند این انقلاب باشند.

مردم ما خوب می دانند اگر مجلسی مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت اشرافی باشد مملکت را بدبخت خواهد کرد. بنابراین با انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی امید دشمنان قسم خورده این نظام را به یاس مبدل خواهند کرد.

ما هنرمندان، شعرا و نویسندگان آذربایجانشرقی با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) همراه با مردم غیور ایران اسلامی در هفتم اسفندماه به صاحبان تفکری رای خواهیم داد که تمام قد در مقابل استکبار جهانی و روباه پیر استعمار انگلیس بایستد و هوشمندانه از ارزش های انقلاب دفاع و نفوذ فکری دشمن را در نطفه خفه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار