شرکت در انتخابات موجب حفظ نظام در برابر سلطه گران استکبار می شود

انتخابات از موضوعاتی است که موجب حفظ و تقویت نظام اسلامی می شود و انتخاب درست باعث سربلندی ملت است لذا برای حفظ انقلاب باید هوشیارانه عمل کرد .
کد خبر: ۸۶۴۲۴۱۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰


خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گفت: اینکه بگویند انتخابات یک مسئله شخصی است از منظر قران و اسلام مورد تائید نیست زیرا انتخابات به سرنوشت جامعه مربوط می شود و شرکت در ان حقی برای همه است که انتخاب درست به عنوان تکلیف الهی در آن یاد می شود.

 حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا انتخابات را فرصت و نقطه قوت انقلاب اسلامی، کشور و جامعه دانست و افزود: اهمیت انتخابات 7 اسفند بقدری زیاد است که مقام عظمای ولایت بارها و کرارا تاکید بر شرکت در انتخابات داشتند.
وی اشاره کرد: شرکت همه مردم در انتخابات نظام، انقلاب و کشور را در سطح جامعه جهانی دارای عزت، قدرت و اعتبار می کند و لذا کسی که در آن شرکت کند دلسوز کشور، نظام و ملت و ولایت خود است و کسی که شرکت در انتخاب را رها کند دلش برای ملت، کشور و انقلاب اسلامی نمی سوزد و گناه بزرگی را مرتکب می شود.
حجه الاسلام غلامی گفت: انتخابات پیش رو با انتخابات گذشته از منظر هدف گزاری دشمن در نفوذ متفاوت است

حجه الاسلام غلامی با اشاره به تفاوت انتخابات پیش رو به جهت هدف گزاری دشمن در نفوذ گفت: رهبر انقلاب بار ها در خصوص نفوذ هشدار دادند و ما هم وظیفه داریم تا با هشیاری تمام ضمن شرکت در انتخابات، انتخاب درست را با روشنگری دیگران رقم بزنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا یادآور شد: اگر فرصت انتخابات را از دست بدهیم و از آن غافل شویم دشمن آنرا برای ما به تهدید تبدیل خواهد کرد تا در آینده بتواند ازآن بهره برداری کند.
وی انتخابات را موجب تقویت نظام خواند و ادامه داد: انتخابات از موضوعاتی است که موجب حفظ و تقویت نظام اسلامی و انتخاب درست باعث سربلندی ملت آن می شود لذا برای حفظ انقلاب باید هوشیارانه شرکت کرد .
حجه الاسلام غلامی با بیان اینکه امام امت و حتی همه ائمه معصومین(ع) برای ایجاد دین خداو سپس حفظ اسلام حرکت کردند اظهار داشت: حفظ اسلام از حفظ امام هم بالاتر است .

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران گفت: امر وکالت مردم، در انتخابات تحقق می یابد و با این انتخاب وکیل هم باید حرف موکلش که همان مردم هستند را بزند و این مردم هستند که در انتخاب یا عزل وکیل خود دخیلند.
این مسئول با اشاره به معیار های انتخابات از منظر قران کریم افزود: 1- آگاهی و علم وکیل در مورد مسئله ای که برای آن برگزیده میشود. 2- دلسوزی و تعهد در انجام شایسته کار محوله. 3- توانمند بودن در کار مربوطه. 4 - امین بودن و امانت داری، از 4 معیاری است که قران کریم برای نماینده مردم در نظر گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار