در آستانه‌ی ایام برگزاری انتخابات، هزاران نفر از مردم شهر نجف آباد، امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی تهران با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند. ...
کد خبر: ۸۶۴۲۴۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه‌ ایام برگزاری انتخابات، هزاران نفر از مردم شهر نجف آباد، امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه‌ امام خمینی تهران با رهبر انقلاب دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب در این دیدار با بیان اینکه انتخابات در کشور ما قدبرافراشتن ملی است اظهار داشتند: ملت با انتخابات، در برابر دشمن سینه سپر می‌کند و عرض اندام می‌کند.
ایشان ادامه دادند: وقتی دشمن مشاهده می‌کند که بعد از ۳۷ سال، با این همه فشار و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات غرض‌آلود و خسارت‌بار نتوانسته است مانع از بیعت مردم با نظام شود، عظمت انقلاب در چشم او هیبت پیدا می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه فرمودند: یکی از ترفندهای دشمن در انتخابات که در اینجا تکرار می‌کنند ایجاد دوقطبی دروغینی مانند مجلس «دولتی» و «ضد دولتی» است.
رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: ملت نه مجلس دولتی می‌خواهد نه ضد دولتی؛ ملت، مجلس شجاع و متدینی می‌خواهد که با وظایفش آشنا باشد و مرعوب آمریکا نباشد.
ایشان با بیان اینکه ملت مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد اظهار داشتند: ملت مجلس متدین، متعهد و شجاع می‌خواهد که فریب ترفند دشمن را نخورد.
مقام معظم رهبری با برشمردن خصوصیات دیگر مجلس مورد خواست ملت ادامه دادند: مجلسی که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌هایی که دستشان از ایران کوتاه شده و می‌خواهند برگردند بایستد،مجلسی که دولت را موظف به اقتصاد درون‌زا کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه آمریکا بعد از مذاکرات یک نقشه برای منطقه دارد و یک نقشه برای ایران تصریح کردند: این برای ما روشن شده است، برای داخل، دشمن از نفوذی‌ها استفاده می‌کند، نفوذی حتماً این نیست که از دشمن پول گرفته باشد، امام فرمودند گاهی حرف دشمن با چند واسطه از دهان آدم موجه شنیده می‌شود.
رهبر انقلاب تاکید کردند: همه باید مراقب نفوذ باشند، وقتی می‌بینید دشمن برای ایجاد دودستگی از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید، شما که می‌دانید دشمن قصد تفرقه دارد، نگذارید. امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید.
مقام معظم رهبری فرمودند: از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنیم، دشمنان انقلاب از روز اول تعبیر «تندرو» و «میانه_رو» را استفاده کردند، از نظر آنها از همه تندروتر،امام بزرگوار بود؛ امروز هم بنده‌ حقیر را از همه تندروتر می‌دانند.


ارسال نظرات