فرمانده تیپ پیاده 71 سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: چهاردهمين گردان امام حسين(ع) استان مركزی، تحت عنوان 14 معصوم در راستای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به مردم ميلاجرد فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۴۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار علیرضا داودآبادی در آئین افتتاح گردان 14 معصوم شهر میلاجرد که با حضور مسئولین استانی و شهرستان کمیجان برگزار شد با اشاره به نقش و حضور مردم در دوران دفاع مقدس در مقابله با تهاجم دشمن اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل 8 سال جنگ توسط رژیم بعث عراق بر ملت ایران در سال 1359، شاهد واکنش جمعی مردم بودیم که از هر قشری برای دفاع آماده بودند این واکنش جمعی و مشارکت فعالانه در جبهه‏ها، درهم تنیدگی روابط اجتماعی را موجب شد.

وی افزود: مردم شهرستان میلاجرد نیز دوشادوش سایر مردم به حمایت از جبهه‌ها پرداختند و جوانان این مرز و بوم در مقابل زیاده‌خواهی‌های بیگانگان کوتاه نیامدند و 8 سال جوانمردانه در مقابل دشمن مقاومت کردند تا دشمن را از خاک کشور بیرون راندند.

فرمانده تیپ پیاده 71 سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: نسل جوان این شهر امروز نیز با انگیزه‌تر از گذشته آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی ایران در طول 37 سال عمر با برکت خود شاهد امواج و حملات منافقین، جنگ تحمیلی و تحریم بوده که در تمام این آزمون‌ها مردم پشتیبان نظام بوده‌اند.

سرهنگ پاسدار داودآبادی با اشاره به وجود جوانان با انگیزه در سطح کمیجان و بخش میلاجرد گفت: با توجه به انگیزه و ظرفیت جوانان این خطه بهترین مکان برای استقرار گردان امام حسین(ع) شهر میلاجرد باشد.

وی افزود: شهر میلاجر باتوجه به هم مرز بودن با استان همدان و استقرار تاسیسات هسته‌ای در خنداب برای تامین امنیت این مناطق نیازمند استقرار گردان هستیم از سوی دیگر گردان امام حسین(ع) می‌تواند خدمات مناسب فرهنگی و آموزشی در حوزه جنگ نرم و جذب نیروهای ارزشی به مردم ارائه دهد.

فرمانده تیپ پیاده 71 سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی با گردان امام حسین(ع) امیدواریم بتوانیم شاهد اقدامات مطلوب و ارزنده در بخش‌های مختلف باشیم همچنین ارتقاء این تعاملات در آینده گردان احتیاط نیز در کنار این گردان مستقر خواهد شد و خدمات بهتری به مردم منطقه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات