مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حُر مشهد:

مجلس مسامحه‌گر توان رویارویی با راهبردهای شیطانی آمریکا و انگلیس را ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حُر مشهد بیان داشت: مجلس مسامحه گر یا ترسو، توان رویارویی با راهبردهای شیطانی آمریکا و انگلیس را ندارد.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
حجت الاسلام علی نوروزی در جمع بسیجیان سپاه ناحیه حر مشهد با بیان اینکه انتخابات در کشور ما نشانه اقتدار و عظمت ملی است اظهار داشت: مجلس مسامحه گر یا ترسو، توان رویارویی با راهبردهای شیطانی آمریکا و انگلیس را ندارد. مردم ولایتمدار مشهد، باشور و شعور ولایی توان نه گفتن به آمریکا و انگلیس را دارند.

وی ادامه داد: به استناد حضور مردم در فعالیت های قبل انقلاب و حمایت های ویژه از رزمندگان دفاع مقدس، شهر مقدس مشهد ام القرای انقلابیون و عناصرحزب اللهی در کشور است و به استناد شور انقلابی  و درخواست فراوان برای حضور در میدان جهاد علیه جریان‌های تروریستی، حاشیه شهر ام القرای مشهد مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حُر مشهد افزود: وقتی دشمن مشاهده می‌کند مردم شهید پرور مشهد در عرصه تظاهرات ها و راهپیمایی ها آن جور وارد میدان می شود، سعی می کند از طرق مختلف ضربه ی خود را وارد کند.

حجت الاسلام نوروزی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه بصیرت انقلابی در ادامه افزود: در این مقطع حساس، اهم برنامه های جریان برانداز در مشهد مقدس، تشویش افکارعمومی، تخریب چهره انقلابی و حزب اللهی افراد وتعدد لیستی است.تعدد لیستها برای خنثی کردن بیان رهبر است و ما نباید اجازه دهیم که جنگ روانی دشمنان نظام و همپیالگی های آنان، بر ما تاثیر بگذارد چرا که نکته مهم و غیر قابل تحریف بیان رهبر معظم انقلاب این است که به لیستی رای دهیم که پشتوانه آن معتمدین انقلابی و دلسوزان انقلاب هستند افرادی که در مراحل حساس انقلاب را راهبری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها