بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: دشمنی که تا پیش از این مردم را به «تحریم انتخابات» فرامی‌خواند، به این نتیجه رسیده که با حمایت از برخی جریانات و افراد خاص سیاسی، ضربه‌ای سهمگین‌تر از «تحریم انتخابات» بر پیکر این نظام وارد کند.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۸۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای خطاب به نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: دشمنی که تا پیش از این مردم را به «تحریم انتخابات» فرامی‌خواند، اکنون به این نتیجه رسیده که با حمایت از برخی جریانات و مشخصاً برخی افراد خاص سیاسی، ضربه‌ای سهمگین‌تر از «تحریم انتخابات» بر پیکر این نظام مقدس وارد کند.

در ابتدای این نامه آمده است: اندک زمانی تا انتخابات هفتم اسفند و حماسه آفرینی ملّت بصیر و انقلابی ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده. تبلیغات انتخاباتی آغاز شده، تحلیل­­‌ها و نقد و نظرها نیز به اوج خود رسیده. تخریب، توهین، تهمت، دروغ پراکنی و وعده­‌های پوچ و توخالی نیز مع الأسف همچون سایر انتخابات­ های گذشته کم و بیش دیده می­‌شود.

این تشکل دانشجویی ادامه داد: در این میان اما آنچه موجب شگفتی و حیرت همگان شد، حمایت صریح و بی‌پرده رسانه­‌های دشمن از یک جریان و لیست خاص و خصوصا نام بردن علنی از برخی افراد و ارائه راهکار برای راه یافتن برخی افراد و همزمان راه نیافتن برخی دیگر از علمای « مجاهد دیروز و امروز انقلاب» به مجلس خبرگان بود. اتفاقی که در این چند روز هرچه بر آن شدیم تا آن را سیاست «نعل وارونه» دشمن در راستای تفرقه افکنی تعبیر کنیم، نه تنها موفق نبودیم بلکه شواهد و قرائن حاکی از «حرف دل» بودن این سخن دشمن است. شواهدی از قبیل تخریب اعضای شورای نگهبان و خصوصاً افراد مغضوب رسانه‌های دشمن توسط همین افراد مورد حمایت آن رسانه­‌ها، بی اعتبار کردن جایگاه شورای نگهبان توسط همین افراد مورد حمایت دشمن، همخوانی تأسف آور مواضع این افراد و آن رسانه‌ها در بزنگاه‌های حساس اخیر خصوصاً فتنه سال 88، و مواردی از این قبیل که متعدد است و خارج از طاقت این نوشتار.

در ادامه آمده است: جهت دوری از اطاله کلام، به طرح سوالاتی از شما بزرگواران می‌پردازیم تا به خواست خداوند متعال و با پاسخ‌های همچون گذشته روشنگرانه و عمارگونه­‌تان، غبار شبهات از فضای سیاسی و انتخاباتی حساس کنونی زدوده و دل‌های مومنین آرام و مطمئن گردد.

این تشکل دانشجویی در این نامه تاکید کرد: زیر سوال بردن جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی و نیز اعضای آن با اظهارات گوناگون و بعضا به صرف «عدم احراز صلاحیت» و نه «رد صلاحیت» یک نامزد محترم أمری قانونی، شرعی و قابل پذیرش است،  «ناصالح و افراطی» خواندن برخی علمای همیشه همراه انقلاب مجلس خبرگان که دقیقا یک سال پیش در چنین روزهایی اتفاق افتاد، مصداق ضربه زدن به جایگاه رفیع مجلس خبرگان به عنوان مجلسی به دور از جناح بندی­‌ها و اظهارات سخیف سیاسی نیست؟، با عنایت به منتفی بودن استفاده دشمن از سیاست «نعل وارونه» چنانکه در مقدمه با ذکر دلایل به آن اشاره شد، چگونه است دشمنی که تا پیش از این مردم را به «تحریم انتخابات» فرامی‌خواند، اکنون به این نتیجه رسیده که حمایت از برخی جریانات و مشخصاً برخی افراد خاص سیاسی، ضربه‌ای سهمگین‌تر از تحریم انتخابات بر پیکر این نظام مقدس وارد می­‌کند؟

در ادامه آمده است: با توجه به کلام بر حق ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای (دامت ظلّه) مبنی بر «رأی معکوس به خواست دشمن» و نیز در نظر گرفتن آنکه نام مبارک برخی از شما بزرگواران نیز در لیست نامبرده دیده می­‌شود و حال آنکه خوشبختانه از بزرگوارانی چون شما جز خدمت و دلسوزی نسبت به نظام و انقلاب دیده نمی­‌شود، در چنین شرایطی آیا مسئولیتی متوجه شما بزرگواران می­‌شود؟ آیا حضور شما بزرگواران در این لیست با اطلاع (و تبعاً با رضایت) شما بوده، یا نام شما را نیز همچون چند بزرگوار دیگر که از این لیست اعلام برائت کرده­اند، بدون اطلاع شما در این لیست گنجانده­اند؟

انتهای پیام/
ارسال نظرات