دکتر سنایی راد گفت:امام گاهی اوقات بخاطر همین نظر مردم از رئیس جمهور (بنی صدر )دفاع نیز می کرد،اما وقتی نمایندگان مردم رای اعتماد خودرا پس گرفتند روی دیگر قضیه نمایان شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۰۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی دکتر سنایی راد روز گذشته در دانشکده صنعت هواپیمایی به بیان نکاتی در مقام جایگاه و ارزش انتخبات پرداخت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد(سید الاسرا) در مجلس ششم رای نیاورد با جعبه ای شیرینی به خانه رفت و به اهل خانه گفت،قبلا بدلیل مسائل کاری کمتر در خدمت خانواده ام بودم،حال مجال یافته ام تا در خدمت شما باشم.

وی با بیان اینکه شأن مسئولیت در نظام خدمت است،افزود: مقام و منصب بدلیل خدتمگذاری ارزشمند است نه بخاطر میز و قدرت. 


سنایی راد اظهار داشت: مردم در اول انقلاب جمهوری اسلامی را پذیرفتند ،نه کلمه ای بیشتر و نه کمتر. همواره جمهوریت یکی از ارکان نظام بوده است.زمانی که بنی صدر پابه عرصه سیاست گذاشت امام به ماهیت تفکرات وی آشنا بود ولی همواره به رای و نظر مردم پای بند بود و اعتقاد داشت تا زمانی که مردم رای اعتماد خود را به بنی صدر پس نگیرند نمی توان از وی بازخواست نمود.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد:امام گاهی اوقات بخاطر همین نظر مردم از رئیس جمهور (بنی صدر )دفاع نیز می کرد،اما وقتی نمایندگان مردم رای اعتماد خودرا پس گرفتند روی دیگر قضیه نمایان شد.


سنایی راد گفت:ارزش و قدرت رای مردم در حدی است که تا قبل از چند دوره پیش اوپوزیسون خارج نشین همواره مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می کرد اما چندین دوره است که بجای تحریم در خیال خود می خواهند از این فرصت سو استفاده کنند و پروژه نفوذ را به ثمر بنشانند.

وی تاکید کرد:البته دشمن در این امر نمی تواند موردهایی را از بدنه خود به ایران تزریق کند ولی بر روی برخی عوامل داخلی کار کرده و موجبات انحراف برخی را پدید آورده تا مهره نفوذی خود را به بدنه نظام تزریق کند.


این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در حدیثی از معصوم آمده است که دو نعمت امنیت و سلامتی وجود دارد که تازمانی که آدمی آن دو را دارد ارزش آنرا نمی داند، اظهار داشت:امنیت و اقتدار از راههای گوناگونی به دست می آیند، نظیر وجود افرادی ماندد مدافعان حرم که دارای ایثار هستند و در دل جامعه همواره در تمام عرصه ها شاهد حضورشان هستیم، اما میان اینها فاکتورامنیت و اقتدار انتخابات متفاوت است زیرا یک فاکتور دارای کمیت است و حضور مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی خواهد شد به همین دلیل است که مقام معظم در رهبری در فرمایشات خود همه ی آهاد جامعه ،چه موافق و چه مخالف،را به شرکت در انتخابات دعوت می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات