خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: برگزاری انتخابات آزاد در ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،همایش «بیعت سران عشایر با ولایت» ظهر امروز با حضور بزرگان و ریش‌سفیدان عشایر منطقه و اقشار مختلف مردم در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در این همایش با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س)، اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد و دخالت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود در کمال آزادی و حریت از دستاوردهای نظام اسلامی است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری افزود: نمایندگان مجلس دارای صلاحیت‌های قانونی زیادی هستند و می‌توانند با استفاده از این ظرفیت‌ها منشاء خدمات خوبی برای جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید افراد مومن،متدین و خدمتگزار و کسانی که می‌شناسید و نسبت به آنان شناخت دارید را انتخاب کرده و رای بدهید و این‌چنین انتخابی، انتخاب اصلح است.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به وظایف قانونی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: کار اصلی و وظیفه قانونی این نمایندگان بر اساس قانون اساسی مسئله رهبری است.

وی اظهار کرد: البته در کنار این وظیفه قانونی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری می‌توانند مسائل و مشکلات مختلف استان‌های خود را نیز از طریق مسئولان کشور پیگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان تصریح کرد: مردم ما در روز هفتم اسفند با حضوری آگاهانه و با بصیرت و پرشور در پای صندوق‌های رای بیعتی مجدد با ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب و رهبری خواهند داشت.

 در حاشیه این همایش پروژه تکمیل و بازسازی مصلای جمعه شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک نیز افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها