خبرهای داغ:
یک رای‎اولی :

نماینده مجلس با قانون‎گذاری درست مدافع دستاورد انقلاب باشد

دانشجوی دانشگاه گلستان در گفت گو با بسیج گفت: نماینده مجلس با قانون‎گذاری درست و هدفمند مدافع دستاورد انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۴۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، وهاب فرجیان امشب در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: من یکی از دانشجوی است که در دانشگاه گرگان در حال تحصیل است و امسال نخستین بار است که می‎توانم در تعیین سرنوشت کشورم مشارکت کنم.

وی با بیان اینکه هفت اسفند ماه بسیار زیاد برای من حائز اهمیت است چرا که سرنوشت کشورم و آینده خودم به آن بستگی دارد، افزود: من متولد تهران هستم و کسی را در استان گلستان نمی‎شناسم اما به کسی رای خواهم داد که افراد معتبری از آن حمایت کنند.

این دانشجوی خاطرنشان کرد: چون سیاست خیلی پیچیده است و هرکسی به راحتی‎نمی‎تواند برای سرنوشت خود تصمیم‎بگیرد لذا به این نتیجه رسیدم که به افراد معتمدی که می‎توانند در سیاست تصمیم‎ درستی اتخاذ کنند، اعتماد کنم و به نمایندگان مجلس استان گلستان رای بدهم.

فرجیان ابراز داشت: وظفیه اصلی یک نمایندگان مجلس قانون گذاری است و از نماینده مورد نظرم در صورت کسب رای اعتماد انتظار دارم در مجلس بتواند مدافع حقوق مردم باشد.

وی بیان داشت: یک نماینده مجلس می‎تواند با قانون‎گذاری درست و هدفمند از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند و این انتظار و مطالبه ملت ایران از نمانیدگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار