معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هر برگ رای که در صندوق ها ریخته می شود تیری است که بر قلب دشمنان می نشیند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۴۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

سرهنگ پاسدار پازدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، در آستانه فرارسیدن برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه لرستان برای حضور حماسی در پای صندوق های رای گفت: هر برگ رای که در صندوق ها ریخته می شود تیری است که بر قلب دشمنان می نشیند و با این حال مردم نباید از اهمیت و ارزش رای خود غافل شوند.

وی با بیان اینکه مجلس در زمان طاغوت یک مجلس فرمایشی بوده و مردم هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشته اند افزود: انتخابات در دوران طاغوت به مانند یک شبح بود چون نه کسی پای صندوق می رفت و نه کسی قدرت انتخاب داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از انتخابات به عنوان یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود نام برد و گفت: انتخابات در کشورمان یک آزمون الهی بزرگ است و به واسطه آن هر برگ رای که در صندوق ها ریخته می شود تیری است که به قلب دشمن می نشیند.

پازدار ادامه داد: مردم باید با بصیرت و آگاهی نمایندگان خود را در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند تا مجلسی متشکل از نمایندگان متدین، انقلابی، ولایت پذیر، مطیع رهبر معظم انقلاب و بصیر شکل بگیرد.

وی نقش مردم را در انتخابات بسیار حیاتی خواند و ادامه داد: مردم باید از رای دادن به کاندیداهایی که با مظلوم نمایی به دنبال راهیابی به مجلس هستند خودداری کنند. دلیلی ندارد که چون کاندیدایی چند دوره برای ورود به مجلس ثبت نام کرده؛ اما رای نیاورده است حالا بخواهیم بر اساس ترحم به او رای بدهیم و این جفای به انقلابی است که به پای آن خون های زیادی ریخته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مجلس باید در راستای خدمت به مردم هم خوب بتواند قانونگذاری و هم نظارت کند تصریح کرد: متاسفانه برخی از کاندیداها علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب وعدهای دروغ به مردم می دهند و البته گاهی اوقات مردم نیز از ارزش رای خود غافل می شوند و به این افراد رای می دهند.


ارسال نظرات