لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور،

پیروزی بلند قامتان استان برابر همنام بجنوردی خود/یک پله تا لیگ برتر

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان عصر دیروز در سالن شهیدان سامنی اراک با پیروزی شهردار یاراک برابر همنام خود بود.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۷۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران روز چهارشنبه با برگزار دو دیدار در شهرهای اراک و محمودآباد آغاز می شود.

تیم های شهرداری اراک، شهرداری بجنورد، کاله جوان و سازمان عمران شهرداری ساری به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

در مرحله نیمه نهایی شهرداری اراک با نتیجه 3 بر 2 شهرداری بجنورد را از پیش رو برداشت نا یک گام به فینال و صعود به لیگ برتر بعد از چند سال ناکامی تیم های اراکی دست پیدا کند.

در این مسابقه حساس و دیدنی تیم شهرداری در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱  و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود شهرداری اراک به پایان رسید ولی در ست های سوم و چهارم این تیم بجنوردی بود که با نتایج 25-18 و 25-23 بازی را به سود خود به پایان ببرد تا همه در انتظار آخرین ست باشند که در این ست تیم شهرداری با تجربه بالای شاگردان نفدی 15-9 پیروز این دیدار گردد.

در دیگر بازی نیمه نهایی تیم های کاله جوان بازی را با حساب 3 بر 2 به سازمان عمران شهرداری ساری واگذار کرد.

این مرحله از رقابت های لیگ دسته یک به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و در نهایت دو تیم فاتح این مرحله به دیدار نهایی لیگ دسته یک صعود می کنند و مجوز حضور در لیگ برتر سال آینده را نیز به دست می آورند.

شهرداری اراک که در دور مقدماتی با صدرنشینی در گروه سوم به مرحله پلی آف گام نهاد و تیم های ملوان تهران و متین دامغان را در دو مرحله پلی آف حذف کرد و به دیدار نیمه نهایی رسید.

شهرداری بجنورد نیز با کسب رتبه دوم در گروه سوم (گروهی که شهرداری اراک نیز در آن حضور داشت) به مرحله پلی آف گام نهاد و در ادامه راه موفق به حذف دو تیم شهرداری جوان ارومیه و مقاومت فرمانداری مهاباد شد.

دو تیم شهرداری اراک و شهرداری بجنورد در دور مقدماتی نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که شهرداری اراک در دور رفت سه بر صفر میهمان خود را شکست داد و در دور برگشت نیز به دلیل عدم تاثیر نتیجه بازی در جایگاه تیم ها و حاضر نشدن تیم شهرداری اراک بازی سه بر صفر به سود شهرداری بجنورد میزبان اعلام شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار