تیم فوتبال امید آلومینیوم اراک با کسب پیروزی در آخرین دیدار خود در رقابت های زیرگروه مناطق لیگ یک کشور توانست جواز حضور در مرحله بعدی این پیکارها را کسب کند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۷۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

تیم های امید آلومینیوم اراک و زاگرس کرمانشاه در زمین چمن مجموعه آلومینیوم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آلومینیوم اراک در یک دیدار یک طرفه با حساب ۵ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد تا در پایان این رقابتها مقتدرانه و به عنوان تیم اول راهی دور بعد مسابقات شود.

در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب علی میرزایی، رضا سالی، رضا قادری، مهدی ابراهیمی، سینا صالحی، مهدی دریایی، مجید عیدی، امیرمسعود بادرستانی، محمد امیدی، حسین محمدی و امین جعفری به میدان رفت و در ادامه سهیل صادقی، عرفان دریکوند و سبحان شمسی به ترتیب جایگزین رضا سالی، محمد امیدی و مهدی دریایی شدند.امین جعفری در این مسابقه دو گل و مهدی ابراهیمی، محمد امیدی و مهدی دریایی هر کدام یک گل برای آلومینیوم به ثمر رساندند.

این مسابقات با شرکت ۵ تیم از پنجشنبه 29 بهمن الی 3 اسفند 94 در اراک و به میزبانی باشگاه آلومینیوم آغاز شد و در آن علاوه بر این دو تیم، تیم های شهرداری اراک، شهرداری دیواندره و سنگ آهن بافق حضور داشتند که در پایان آلومینیوم و شهرداری اراک به ترتیب با کسب ۸ و ۷ امتیاز عنوان تیم های اول و دوم راهی دور بعد مسابقات شدند.

ارسال نظرات