تنور تبلیغات انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در مازندران همانند سایر نقاط ایران اسلامی برای روز هفتم اسفند ماه تا دقایقی دیگر همچنان گرم خواهدبود.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۸۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
 خبرگزاری بسیج مازندران،  با نزدیکی اتمام ساعات تبلیغات و 24 ساعت مانده به بزرگترین رفراندوم سیاسی سال در پای صندوق های رای حرارت انتخاباتی همچنان داغ است. اما انچه مهم است اینکه مردم باید  تدین، انقلابی گری، ایمان، صداقت و پاکدستی،  حمایت از مستضعفین و مظلومان و مقابله با اشرافی گری، زور ، ظلم و استکبار را   در کنار توانمندی و مجاهدت، از خود گذشتگی و خستگی ناپذیری، ملاک رای خود برای داشتن  مجالسی در شان عزت ملت و اقتدار کشور در همه جهات  داخلی و جهانی در نظر گیرند.
 توجه به لیستهایی که ویژه گی یاد شده از جمله خصایص معرفی کنندگان است می تواند راه را بر انتخاب کنندگان روشن سازد.
 در این راه بنظر می رسد  برای مجالس خبرگان رهبری توجه به لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  راه مناسبی برای انتخاب مردم باشد.
 اما برای انکه مجلسی در خور ملت عزتمند در بهارستان  داشته باشیم می توان به لیست ائتلافی اصولگرایان نگاه اندوخت.
 در مازندران از میان نامزدهای متعدد خبرگان نام هایی چون  آیات عظام سیفی، معلمی، لاریجانی و طبرسی  مورد تائید جامعه مدرسین است.
 و برای مجلس شورا هم  آقایان  زارعی و پیشنمازی  از میان جمع اصولگرایان به اجماع رسیده و مورد تائید است که می توانند برای عزت بخشی ملت و کشور انقلاب اسلامی مناسب باشند. انشاء الله تعالی.
ارسال نظرات
پر بیننده ها