تبلیغات انتخاباتی و پیروزی در آن، مجوزی برای زیر پا گذاشتن اعتقادات شده است و نام ائمه اطهار (ع) پله ای برای رسیدن به قدرت در انتخابات شده است.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۹۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، تبلیغات انتخابات سال جاری با شور و شوق خاصی در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد و هر یک از کاندیداها به نوعی در عرصه های مختلف به فعالیت تبلیغاتی پرداختند.

در هر دوره از انتخابات هر یک از کاندیداها شعارها و نمادهایی برای خود در نظر می‌گیرند که معمولاً در تجمع ها و تبلیغات انتخاباتی از این شعارها و علائم استفاده می‌کنند اما در سال جاری این شعارها و علائم بیشتر با نام ائمه اطهار (ع) انتخاب شده و در پوستر ها و کارت های تبلیغاتی از ان استفاده شده است که متاسفانه این پوسترها و کارتهای تبلیغاتی به علت توزیع زیاد معمولاً در کف خیابان ها و نهرهای آب ریخته شده و مردم به سادگی ان را در زیر پا می‌گذارند همچنین در کنار ان متاسفانه برخی از ستادهای انتخاباتی این شعارها را که بیشتر با نام ائمه اطهار (ع) تعیین شده در کف خیابان های این شهر نوشته شده و ماشین ها مجبور هستند از روی این شعار ها مه به ائمه اطهار (ع) مربوط است عبور کنند.

با توجه به ضرورت و حفظ حرمت ائمه اطهار (ع)عموم مردم خصوصاً کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن‌ها می‌بایست در زمان تبلیغات انتخاباتی در جهت حفظ این حرمت‌ها توجه ویژه ای داشته و به رقابتی انتخاباتی بپردازند.

قطعاً اصول اعتقادی ما مقدم تر از هر چیز دیگری است و باید در ایام تبلیغات انتخاباتی رعایت شود؛ اما متاسفانه تبلیغات انتخاباتی و پیروزی در آن، مجوزی برای زیر پا گذاشتن اعتقادات شده است.

ارسال نظرات