احمدی گفت: از جمعیت 24 هزار نفری شهرستان نیر، 17 هزار و 720 نفر بالای 18 سال داریم که واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۹۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، جلسه توجیهی کاربران رایانه شعب انتخاباتی با حضور فرماندار، رئیس ثبت احوال و کاربران رایانه شعبه های اخذ رای در فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه احمدی سرپرست فرمانداری نیر با اشاره به حساسیت کار کاربران در احراز هویت رای دهندگان در روز اخذ رای، از کاربران شعب انتخاباتی خواست تا با دقت بیشتری مدارک احراز هویت رای دهندگان را کنترل کنند.

احمدی گفت: از جمعیت 24 هزار نفری شهرستان نیر، تعداد 17 هزار و 720 نفر بالای 18 سال داریم که واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در انتخابات روز هفتم اسفند ماه برای هر شعبه یک بازرس در نظر گرفته شده تا بi صورت ثابت در شعب اخذ رای حضور داشته باشند گفت: تمامی تدابیر و هماهنگی های لازم صورت گرفته تا انتخابات سالم و پرشوری را با حضور حداکثری مردم در سطح شهرستان نیر شاهد باشیم.

در ادامه جلسه جعفری رئیس ثبت احوال شهرستان نیر هم به موجود بودن دو نوع شناسنامه در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: کاربران محترم در هنگام احراز هویت رای دهندگان به ممهور بودن عکس شناسنامه ها به مهر ثبت احوال و عدم مخدوش بودن آن و همچنین شماره سریال شناسنامه های قدیمی دقت داشته باشند تا هیچ فرصتی برای سود جویان در روز اخذ رای از این باب فراهم نگردد.

جعفری در خصوص سن قانونی رای دهندگان گفت: افرادی دارای 18 سال تمام می توانند در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند ماه شرکت کنند.

ارسال نظرات