مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر:
حجت الاسلام احد احدی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی است و انتخاب کاندیدای اصلح سبب مسدود شدن راه نفوذ در مجلس خبرگان و شورای اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۹۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

حجت الاسلام احد احدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از نیراظهار داشت: دشمن در این چند ساله از هر ترفندی برای سست کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است، امروز نیز دشمنان راه‌های نفوذ متعددی را برای خودش تعریف کرده و امروز هم اصرار دارد از این راه‌ها در قالب‌های جدید به ایران نفوذ کند.


وی اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها به خاطر خودباختگی، خستگی و استحاله فکری طور دیگری در رابطه با آمریکا فکر می‌کنند و آمریکا را طور دیگری می‌بینند که البته این افراد که در عرصه‌های فکری کار می‌کنند نه عدد بزرگی هستند و نه دقیق می‌توانند مسائل را ببینند پس آنها نیز در داخل کشور به نتیجه نخواهند رسید.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر گفت: البته جمهوری اسلامی این مسائل را به درستی درک می‌کند. از طرفی ما مردم ولایت‌مدار و با بصیرتی داریم و از همه مهم‌تر چشم بینای مقام معظم رهبری فضا را رصد کرده و ایشان امت را بخوبی هدایت می‌کنند. این مسئله هم باعث می‌شود راه برای نفوذ آمریکا بسته شود. آمریکا نیز همواره تاکتیک‌های خود را تغییر داده و راه‌های جدید را برای نفوذ امتحان می‌کند.


وی با بیان اینکه هیچ کس نباید نسبت به حضور در انتخابات بی تفاوت باشد بیان کرد: شرکت کنندگان در انتخابات باید در انتخاب کاندیدای اصلح تلاش کنند که معیارهای انتخاب نامزدهای اصلح رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند.

حجت الاسلام احدی با بیان اینکه انتخاب کاندیدای اصلح راه نفوذ دشمن مسدود می‌کند گفت: مشارکت مردم جامعه در حوزه‌های اجتماعی از جمله انتخابات یک تکلیف شرعی است و انتخاب کاندیدای اصلح سبب مسدود شدن راه نفوذ در مجلس خبرگان و شورای اسلامی می‌شود.

ارسال نظرات