مسئول تحلیل و بررسی دانشگاه های شاهرودبا بیان اینکه پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها در عرصه حضور حداکثری دانشجویان با بینش و بصیرت سیاسی مشارکت دارند، گفت: کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد در دانشگاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۳۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مهیار یونس آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به موضوع انتخابات و اهمیت آن و شناخت دانشجویان با نمایندگان و بیان نظرات و محورهای انتخاب اصلح اظهار کرد: با همکاری شورای فرهنگی دانشگاه های شاهرود و برنامه ریزی های انجام شده برنامه های کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد دانشجویی در تمام دانشگاه های شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی افزود: کرسی های آزاد اندیشی با حضور کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ها بصورت دو نفره و چند نفره و جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه های مختلف با محوریت برنامه ها و راهکارهای حضور در مجلس برگزار شد.

یونس آبادی خاطر نشان کرد: برنامه تریبون آزاد با مشارکت دانشجویان در دانشگاه های مختلف شهرستان برگزار شد و دانشجویان خواسته ها و نظرات خود را در خصوص ویژگی ها و انتظارات از نمایندگان را بیان کردند.

مسئول تحلیل و بررسی دانشگاه های شاهرود تصریح کرد: برگزاری نشست های مختلف بصیرتی در دانشگاه ها در خصوص موضوع نفوذ و انتخابات از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات است.

وی با بیان اینکه پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها در عرصه حضور حداکثری دانشجویان با بینش و بصیرت سیاسی مشارکت دارند، گفت: شور و شعور انتخاباتی در دانشگاه ها موج می زند و بسیج دانشجویی تلاش کرده تا در این مسیر به وظیفه خود عمل نماید و حضور حداکثری و انتخاب اصلح دانشجویان را محقق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها