خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان انتخابات هم می تواند نقطه قوت و هم نقطه ضعف باشد گفت: اگر ما انسان های مؤمن، مجاهد، با تقوا و شجاع راهی مجلس کنیم به اهداف امام و شهدا لبیک گفته ایم.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۵۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی در یادواره شهدای شهرستان خوسف ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، فلسفه همدلی را پاسداری از خون شهدا و آرمان های انقلاب دانست و اظهار کرد: وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن مهمترین مطالبه شهدا از همه ما است.

وی افزود: حکومت ولایی که با توکل بر خداوند 37 سال از عمر با برکت آن گذشته، ما باید قدر این حکومت را بدانیم .

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان انتخابات هم می تواند نقطه قوت باشد و هم نقطه ضعف باشد تاکید کرد: اگر ما انسان های مؤمن، مجاهد و با تقوا و شجاع راهی مجلس کنیم به اهداف امام و شهدا لبیک گفته ایم. ولی اگر نا اهلان را راهی مجلس کنیم ریل گذاری مجلس در مسیر دیگری خواهد رفت.

سردار غیاثی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اظهار داشت: ایشان در 19 دی فرموده اند که "تکلیف شرعی همه ما حضور در انتخابات است و اگر فردی در انتخابات شرکت نکند به دلیل اینکه انقلاب را با ضعف مواجه کند یک فعل حرام انجام داده است" و وظیفه ما بسیجیان در ابتدا حضور حداکثری و در مرحله دوم انتخابات آگاهانه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها