مردم می آیند تا عهدی نو با ولی فقیه حضرت آیه الله خامنه ای ببندند و می گویند رهبرم توئی و هرگز راضی نمی شویم که اینگونه خطاب کنی که « حتی اگر رهبر را قبول ندارید بپای انتخابات بشتابید که عزت شما در گرو آن است» .
کد خبر: ۸۶۴۲۶۸۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
خبرگزاری بسیج مازندران،  شور انتخابات در همه نقاط استان نشان از تعصب و غیرت مردم انقلابی به نظام و ولایت دارد.
 مردم برآن باورند حضور حداکثری ولو با رای باطله موجب اقتدار و قدرت نظام در منظر بیگانگان و بد خواهان می شود.
 مردم  اذعان می کنند که رهبرم، سید علی خامنه ای، تو ولی فقیه مائی  و اگر چنین نبود در پای صندوق نمی امدیم  نه آنکه تورا بالاتر از اسلام و دین خدا بدانیم که تورا  راهنمایی دلسوز و فداکاری  در حفظ دین، نوامیس و عزت کشور و جامعه اسلامی می دانیم که در ظلمات پیچ تاریخی  شجاعانه سره را از ناسره تا حد آبرو گذاشتنت  به ما می نمائی.
 مردم می آیند تا  عهدی نو با ولی فقیه  حضرت آیه الله خامنه ای ببندند و می گویند  رهبرم توئی  و هرگز راضی نمی شویم که اینگونه خطاب کنی که  « حتی اگر رهبر را قبول ندارید  بپای انتخابات بشتابید که عزت شما در گرو آن است» .
 مردم بردل خون و بر چهره اشک می بارند که مظلومیت و احساس تنهایی تورا در صحبتهایت متوجه شوند  و خود را نخواهند بخشید که چه بر تو می گذرد اینچنین  می فرمایی و دل مارا  می لرزانی!؟
 مردم پیوند می بندند که با تو هستند و به عشق تو  با یاد خدای منان بر صحنه انتخابات و انتخاب درست سنگر می گیرند.
 مردم  می گویند که تو مولای ما در غیاب صاحب زمانی  و برتو  افتخار دارند که بر امت مسلمان خود دل می سوزانی و برای عزتشان در مقابل دشمنان  بویژه استکبار مقاوم ایستاده ای.
 مردم  در 7 اسفند ثابت می کنند که  دیگر حاضر نمی شوند چنان رفتار کنند که احساس تنهایی کنی و شکوه به پیشکاه مولای خود بری.
 مردم انقلابی  و مومن  نمی خواهند برای بار دیگر شاهد صیقل اشکهایت بر گونه ها ی نورانی ات باشند .
مردم از آن زمانه  دلی پر خون دارند که تورا  آزرده اند و از خواص پیرامونت نیز ازرده خاطرند و اینگونه القا داشتند که تو تنهایی.
 عیب مردم ما این است که علاقه به ولایت فقیه و اسلام را در همه مواقع به زبان نمی آورند مگر در شرایط بسیار خطرناک در حالیکه دلهایی آکنده از ایمان و ارادت به تو و اسلام و انقلاب دارند.
 منتظر مان بمانید تا خلق حماسه ای به درازای نور خورشید در هفتم اسفند.
 مردم مازندران می خواهند  استباه انتخاب  گذشته خود را  پاک کنند که در کشور دومی  نداشت و اینبار با الهام از حماسه 7 اسفند سال 60 مازندران(شیرگاه سوادکوه) در مواجهه با منافقین  و نفوذی های عصر حماسهایی از جنس حضور  و انتخاب درست را رقم زنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها