مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله کرمان:
حجت الاسلام محسن زاده گفت: باید از عملکرد افراد عیار آن ها را ارزیابی کنیم؛ چرا که برخی فقط حرف می زنند و در عمل هیچ التزامی به گفته های خویش ندارند
کد خبر: ۸۶۴۲۶۸۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان حجت الاسلام محمد علی محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثار الله کرمان،  با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح، گفت: منتخب اصلح باید دارای شرایط عمومی و خاص زمان باشد تا بتواند عنوان اصلح را یدک بکشد و انتخاب شایسته مردم و نخبگان انقلابی باشد.
وی با اشاره به شرایط عمومی انتخاب اصلح، گفت: منتخب اصلح باید اهل دین، تقوا، دارای اصالت خانوادگی و معتقد به نظام و تعهد عملی به ولایت فقیه داشته باشد.
حجت الاسلام محسن زاده گفت: باید از عملکرد افراد عیار آن ها را ارزیابی کنیم؛ چرا که برخی فقط حرف می زنند و در عمل هیچ التزامی به گفته های خویش ندارند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : نماینده شایسته باید تخصص و تعهد داشته باشد و طراز فکری او در سطح ملی باشد نه قومی و منطقه ای.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثار الله کرمان افزود: کاندید ها نباید به مردم وعده های دروغین بدهند.
وی با اشاره به نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهبود وضع معیشت مردم، افزود: نمایندگان ملت باید ظرفیت های اقتصادی جمهوری اسلامی را در نظر گرفته و از این فرصت های اقتصادی در راه بهبود معیشت مردم استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت، گفت: دولت تنها شعار معیشت را می دهد ولی در عمل هرگز عملکرد مثبتی در بهبود معیشت قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه نداشته است.
حجت الاسلام محسن زاده گفت: نماینده اصلح باید به مناطق محروم توجه وافری داشته باشد.
وی با اشاره به هدف نهایی جمهوری اسلامی، گفت: تمام برنامه ها و قوانین در جمهوری اسلامی به هدف پیشرفت انقلاب اسلامی در تمام ابعاد و توسعه جریان بیداری اسلامی در تمام جهان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثار الله کرمان به بیان آرمان های انقلابی نماینده صالح اشاره کرد و تصریح کرد: نمایندگان ملت باید طراز انقلاب اسلامی را بدانند و با جبهه مقاومت اسلامی آشنا باشند.
وی با اشاره به شرایط خاص نماینده اصلح، افزود: در عصر فعلی نماینده مجلس باید به شدت استکبار ستیز و در جهت تحقق مطالبات رهبری حرکت کند و هرگز شائبه وابستگی او به جریان های غربی و خارجی نباشد.
این فعال سیاسی با اشاره به آثار انتخاب افراد ناصالح و غرب گرا، گفت: انتخاب چنین افرادی به منزله راهیابی عناصر نفوذی به مجلس است و انسان باید از ورود جریان های بی فایده به مجلس جلوگیری کند.
وی با اشاره به اهمیت سوگند نمایندگان در مجلس، تصریح کرد: اگر نماینده ای به سوگند خود پایبند نباشد ورود او به مجلس خطا است؛ بنابراین باید یقین پیدا کنیم که نماینده منتخب به عهد خود وفا دار و به قسم خود معتقد است.
حجت الاسلام محسن زاده تاکید کرد: بنابراین مبادا کاندیدی به دنبال تحمیل خود به نظام و دنبال رای مستقل باشد.
با اشاره به نقش خطیر مجلس خبرگان، یادآور شد: انتخابات خبرگان رهبری از جهت اهمیت بالاترین و حساس ترین انتخابات در جمهوری اسلامی است و حساسیت این انتخابات از انتخابات رییس جمهوری نیز بالاتر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثار الله کرمان، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری، گفت: در جمهوری اسلامی مراجع و رهبری فصل الخطاب حوادث هستند؛ بنابراین باید خبرگان ملت دارای شخصیت های فرا جناحی بوده و براساس مکتب قران و اسلام عمل کنند.
این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به وظیفه خطیر خبرگان، گفت: مبادا اعضای مجلس خبرگان رهبری شائبه سیاسی و جریان های سیاسی را داشته باشند.
وی گفت: آنان باید به دنبال تقویت محور و هسته بنیادی نظام باشند و از سیاست زدگی مبرا باشند.

 این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به اهمیت رهبری، گفت: خبرگان باید به وظیفه خطیر خود آگاه باشند تا در لحظه حساس و شرایط لازم فقیه عادل و رهبری مسلمانان جهان را از بین سایر فقها کشف کنند و در دوران غیبت تجلی دهنده ولایت اهل البیت را برگزینند.
وی افزود: جمهوری اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می کند و در صدد است زمینه های دولت کریمه اهل البیت را فراهم کند.
لیست جامعه مدرسین حجت را بر همه تمام کرده است
این کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به لیست های انتخاباتی، گفت: بنا به فرمایش رهبری لیست هایی که توسط انسان های با تقوا، مومن و انقلابی تهیه شده اند، بر ما حجت هستند و می توانیم بر اساس آنان به وظیفه شرعی خود در بحث انتخاب اصلح عمل کنیم.

 

وی ادامه داد: بیاییم فرمایش آقا را یک امر مولوی بدانیم نه یک پیشنهاد و بر همین اساس به به دنبال ایشان ادامه دهنده راه ولایت باشیم.
حجت‌ الاسلام محسن زاده تشریح کرد: انگلیسی ها از برخی لیست ها و اسم ها حمایت کرده اند، بنابراین لازم است نمایندگان بصیر با صراحت کامل از این لیست اعلام برائت کنند.
وی با اشاره به این که برخی با بصیرت کامل و با صراحت تمام از این لیست ها اعلام برائت کرده اند، گفت: لازم است تمام افراد حتی جناب آقای هاشمی و روحانی نیز از این لیست ها اعلام برائت کنند.

این کارشناس مسایل مذهبی گفت: تمام همت ها و تلاش ها در این است که عناصر تقویت کنند نظام و ولایت در صحنه باقی بمانند و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهند.

 

حجت الاسلام محسن زاده در پایان گفت: ان شاء الله در ۷ اسفند مردم ولایت مدار و با بصیرت با خلق معجزه بزرگ ملی به پایان صندوق های رای خواهند آمد و با انتخاب کاندید اصلح دهن استکبار و دشمنان را به خاک خواهند مالید.


ارسال نظرات