مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه:

شرکت در انتخابات هنر همیشگی مردم ایران است

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه، گفت: شرکت در انتخابات هنر همیشگی مردم ایران است.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۸۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛فتح‌الله میرکمانداری در جمع هنرمندان بسیجی با اشاره به جایگاه هنر در انقلاب اسلامی اظهار داشت: رخداد مهم در هنر انقلاب اسلامی، استفاده و به کار گرفتن عناصر هنر ایرانی و برداشتی گزینشی از هنر مدرن برای بیان تصویری مفاهیم انقلاب اسلامی است.  وی افزود: در حقیقت دوران سی و هفت سال انقلاب اسلامی دورانی پربار در تمام ابعاد فرهنگی از جمله هنر بود. هنرمندان انقلاب اسلامی با مهارتی فنی همراه با معرفتی معنوی و بصیرت توانستند بسیاری از ارزش‌ها و حماسه‌های انقلاب اسلامی را در قالب آثار هنری فاخر و ماندگار در قالب صوت، تصویر، تجسمی و نمایشی ارائه نمایند.

 

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی نقش بسزایی در شکل‌گیری، گسترش و تداوم روشی نوین در همه حوزه‌های هنری ایفا کرد که در آینده نه چندان دور، اوج شکوفایی و بلوغ هنر اسلامی ایران را در منطقه و جهان در پی خواهد داشت.

 

میرکمانداری با پرداختن به بحث انتخابات گفت: انتخابات نه تنها به سیاسیون و افراد خاص مربوط نمی‌شود، بلکه تک تک افراد جامعه از پیر و جوان، زن و مرد، شاغل و خانه‌دار را درگیر می‌کند و در این میان هنرمندان و دوستداران هنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و پا به پای دیگر اقشار در این انتخابات شرکت می‌کنند.

 

وی در پایان یادآور شد: شرکت در انتخابات هنر همیشگی مردم ایران است، که خود زیبایی‌ها را از شکوه حضور و حماسه خلق می‌کند و جاودانه می‌سازد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار