فاطمه هاشمی: نفوذی‌ها، حزب‌اللهی‌ها هستند /هیچ نفوذی‌ای در خارج نیست!

دختر هاشمی رفسنجانی بدون اشاره به این واقعیت که بسیاری از اصلاح‌طلبان در سال‌های گذشته به دشمنان ایران پناه برده‌اند گفت: هیچ نفوذی‌ای نیست که در خارج کشور باشد. نفوذی‌ها در داخل، خود حزب‌اللهی‌های کشور هستند!
کد خبر: ۸۶۴۲۷۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش جهان، فاطمه هاشمی رفسنجانی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در همایش حامیان دولت و آیین رونمایی از کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر گفت: زمانی که رفسنجانی رد صلاحیت شد مردم با رای خود روحانی را انتخاب کردند و امروز که ما رد صلاحیت‌های بی‌شماری را داریم این اتفاق مثل گذشته رخ خواهد داد و اکثریت جامعه با محدودیت و تنگناهایی که برایشان ایجاد شده است بهترین نماینده را راهی مجلس خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد: البته تخریب‌ها آغاز شده و صحبت‌های زیادی از جمله نفوذ و حمایت بیگانه مطرح است که همه اینها به منزله این است که شما در انتخابات شرکت نکنید و افرادی که مورد اعتماد شما هستند به آن‌ها اعتماد نکنید ولی توجه داشته باشید هیچ نفوذی‌ای نیست که در خارج کشور باشد نفوذی‌ها در داخل، خود حزب‌اللهی‌های کشور هستند!

فاطمه هاشمی به این واقعیت اشاره نمی‌کند که بسیاری از اصلاح‌طلبانی که امروز به دشمن پناه برده و در رسانه‌های دشمن فعالیت می‌کنند چند سال پیش در نشریات زنجیره‌ای می‌نوشتند و یا حتی نماینده مجلس بوده‌اند.

آنان که در مجلس ششم هر آنچه خواستند علیه کشور و منافع ملی انجام دادند نفوذی بودند یا کسانی که از اقشار مستضعف جامعه بوده و در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه از جان و مال خود گذشته‌اند؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار