نقطه انحراف برخی نامزدها در حمایت دشمن از انها مشخص است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حمایت دشمن از برخی نامزدها به منزله نقطه انحراف آنهاست، گفت: اگر این نامزدها صریح موضع نگیرند، باید از عواقب آنها ترسید.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۱۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴



سیدعلیرضا مرندی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای نفوذ در انتخابات و با یادآوری حمایت اخیر شبکه‌های انگلیسی از برخی نامزدهای خبرگان و مجلس، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که هر وقت ما محکم نایستاده‌ایم و خود را مخالف آنها نشان نداده‌ایم، آنها به ما امید می‌بندند و می‌خواهند از این راه وارد شوند.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) همواره گوشزد می‌کردند که اگر دشمن از ما تعریف کرد، باید ناراحت باشیم و ببینیم چه کرده‌ایم که آنها از ما تعریف می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر لحظه باید متوجه باشیم که حمایت دشمن از ما به منزله نقطه انحراف ماست، تاکید کرد: از افرادی که انگلیسی‌ها به نفع آنها صحبت کرده‌اند می‌خواهیم که هرچه سریعتر موضع جدی بگیرند و اعلام برائت کنند و یا حتی از نامزدی انصراف دهند تا به غربی‌ها بفهمانند که ما اهل دودستگی نیستیم که وسیله‌ای برای اهداف آینده دشمن شویم.

مرندی تصریح کرد: اگر انصراف نمی‌دهند، حداقل صریح اعلام موضع کنند و دوپهلو صحبت نکنند؛ در غیر این صورت باید از عواقب اینها بترسیم، چراکه احتمال می‌رود بخواهند امروز مواضع دوپهلو بگیرند و بعدها از حمایت دشمن بهره‌برداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن برخی نامزدهای جریان اصولگرا در خارج از لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: فرض بر این است که انسان حضور در عرصه انتخابات را برای خدا انجام می‌دهد؛ بنابراین دوستانی که خارج از فهرست قرار گرفته‌اند و احتمالا می‌خواهند جداگانه تبلیغات کنند باید کلاه خود را قاضی کنند که این کار آنها چه منافع و چه مضراتی برای جریان انقلابی کشور دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد افراد صاحب صلاحیت در بین نامزدهای اصولگرا بسیار زیاد بوده است، تصریح کرد: من تعجب کردم که تدوین‌کنندگان فهرست ائتلاف اصولگرایان با چه سختی و زحمتی این افراد را گزینش کرده‌اند و به این فهرست ۳۰ نفره رسیده‌اند.

مرندی ادامه داد: من نیز برای بعضی افراد خارج از لیست احترام قائل هستم اما معتقدم هرکسی که به اصولگرایی و نظام ولایی اعتقاد دارد، باید به منافع کشور توجه کند که آرا شکسته نشود، ولو اینکه صاحب حق باشند، اما از حضور صرف‌نظر کنند تا این فهرست رای بیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار