سومين مرحله دوره تربیت و تعالی ناحیه ای و هيئت عاشقان ولايت با موضوع انتخابات با سخنرانی امام جمعه فریمان، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و عضو شورای شهر مشهد، در فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۸۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در آستانه انتخابات 7 اسفند سومين مرحله تربيت و تعالي ناحيه اي و هيئت عاشقان ولايت با حضور گسترده و پرشور فرماندهان حوزه ها، پايگاه ها و مديران عقيدتي نظارت و سرگروه هاي صالحين خواهر و برادر در محل نمازخانه سپاه فريمان برگزار شد. در ابتداي مراسم سرهنگ دوم پاسدار حسين شمس، فرمانده سپاه فريمان با اشاره به ايام شهادت زهراي مرضيه(س) ايشان را الگوي ولايت مداري دانست.

 وي در ادامه با استناد به فرمايش امام خامنه اي(مدظله العالي) انتخابات 7 اسفند را عيد ملت ايران بيان كرد و نسبت به نفوذ دشمن و تلاش دشمن در جهت تضعيف نظام از طريق نفوذ در مجلس هشدار داد و در خصوص اهميت انتخابات و حضور پرشور و انتخاب نماينده اصلح تأكيد نمود.

حجت الاسلام محدثیان، امام جمعه موقت شهرستان و سرمربي صالحين ناحيه نيز در اين مراسم به ايراد سخنراني در رابطه با سبک زندگی حضرت زهرا(س) و نیز شاخصه های نماینده اصلح، پرداخت.

سرمربي صالحين با بيان اين مطلب كه همه ما وظيفه داريم در انتخابات شركت نموده و به افراد اصلح رأي بدهيم، شاخصه هاي نماينده اصلح را براي جمع برشمرد.

وی متدين بودن، دلسوز مردم بودن، باعرضه بودن، وفاداري به انقلاب، حضرت امام (ره) و آرمان هاي شهدا و پيرو ولايت فقيه بودن، شجاعت و وام دار نبودن به قشر ثروتمند و قدرتمند جامعه را از ويژگيهاي نماينده اصلح دانست.

گفتنی است در اين مراسم حاج خليل موحد، از يادگاران دوران دفاع مقدس و عضو شوراي اسلامي شهر مشهد بعنوان سخنران اصلی مراسم نيز در خصوص انتخابات مطالب جامعي را بيان نمود.

عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با اشاره به دوران ديكتاتوري رضاخان و پهلوي و برشمردن بركات انقلاب اسلامي، انتخابات را از نعمات بزرگ الهي بر مردم ايران دانست و  اظهار داشت:  مردم ايران با ايستادگي در مقابل دشمنان و حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي  به جايي رسيده اند كه از فكر و توان جمهوري اسلامي ايران براي حل مناقشات منطقه استفاده مي كنند.

موحد در ادامه به مسئله نفوذ  اشاره كرد و بيان داشت: به فرموده حضرت آقا امروز نفوذ شكل گرفته و دربرخي دستگاه هاي اجرايي، عناصر دشمن نفوذ كرده اند، لذا بايد هوشيار باشيم.

عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با مهم خواندن انتخابات بيان كرد اگر مجلس و دولت با هم شوند، تا 5 سال آينده اثري از انديشة انقلاب و امام (ره) نخواهد ماند و همه ما وظيفه داريم  مردم را به شركت در انتخابات و انتخاب آگاهانه دعوت كنيم.

موحد با بيان اينكه نعمت هرچقدر بزرگتر باشد، شكر گزاري اش بايد بيشتر باشد، انتخابات را از نعمات بزرگ الهي دانست.

وي در پايان با تأكيد بر فرمايش رهبر معظم انقلاب و لزوم اعتماد به ليست هايي كه افراد و گروه هاي متدين و انقلابي ارائه مي كنند، انتخاب نمايندگان اصلح را مانعي در جهت تحقق نفوذ دشمن در انقلاب  بيان نمود.

شايان ذكر است در انتهاي مراسم از سرگروه هاي صالحين خواهر و برادر با اهداء لوح و هدايا تقدير بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها