به همت جمعی از دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه پیام نور تهران غرب انجام شد
قرارگاه دانشجویی شهید دیالمه به همت جمعی از دانشجویان رشته ی علوم سیاسی در دانشگاه پیام نور راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۹۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ قرارگاه دانشجویی شهید دیالمه به همت جمعی از دانشجویان رشته ی علوم سیاسی در دانشگاه پیام نور تهران غرب راه اندازی شد.

 
پوریا پور ضیایی مسئول این قرارگاه دانشجویی گفت: با توجه به این که ما در برهه ای حساس از تاریخ کشور در تمام ابعاد قرار داریم. و پیچیدگی هایی که در تمام عرصه ها چند برابر شده است  و تشخیص حقیقت بسیار سخت، این دغدغه در ما دانشجویان ایجاد شد تا دینی که به این انقلاب داریم و رسالتی که بر روی دوش ما هست یعنی روشنگری و تبیین حقایق سیاسی و فرهنگی با توکل بر خدا  گام در این عرصه برداشته و قرار گاه فرهنگ و سیاسی شهید دیالمه را تاسیس کرده تا به حفظ و نشر  و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی بپردازیم.


وی افزود: اصول این قرارگاه دانشجویی به ترتیب به این شرح است: 1-اعتقاد و پایبندی به دین مبین اسلام و شیعه اثنی عشری.2-حفظ لبخند بر لبان مبارک حضرت حجت ابن الحسن عج و حضرت امام خامنه ای 3-پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ، عصبیت به اصول اولیه ی انقلاب.4-عدم تعهد به هیچ گونه حذب و جریان.5-استکبار ستیزی.6-عملکرد و موضع انقلابی.


این دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه پیام نور تهران غرب اضافه کرد که اهداف این قرارگاه شامل تحلیل و تبیین مسائل بنیادین  روز سیاسی و فرهنگی، روشنگری در این دو حوزه (سیاست،فرهنگ)، تولید محتوای سیاسی و فرهنگی با بهرگیری از فرهنگ و اصول اصیل انقلاب اسلامی، افزایش سطح علمی فرهنگی و سیاسی جامعه (الویت جامعه ی دانشگاهی) و نشر اصول و محتوای ناب انقلاب اسلامی می باشد.


پورضیایی در ادامه به زمینه های فعالیت قرارگاه دانشجویی شهید دیالمه اشاره کرد: انتشارنشریه مقاله پژوهشی برگزاری کارگاه ها همایش ها سمینار ها و کلاس های آموزشی، انتشار محتوا در فضای مجازی.
ارسال نظرات