استاندار گیلان:

هفتم اسفند، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است

استاندار گیلان با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم گیلان برای مشارکت با شکوه در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آورده است: هفتم اسفند، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۱۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، دکترمحمدعلی نجفی، استاندار گیلان طی پیامی از مردم گیلان برای مشارکت با شکوه در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد؛ متن پیام به شرح زیر است:

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور علاقمندانه ، در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

بی تردید نقش تأثیر گذار مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیشرو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهور با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

در واقع هفتم اسفند، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت سرمایه اجتماعی کشوراست .

اینجانب ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نامزدهای محترم و هواداران آنان که براساس قانون تبلیغات کردند، رسانه‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی بویژه مردم عزیز گیلان، رجاء واثق دارم که همچون دوره های گذشته با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات از آرای مردم حفاظت و پاسداری می گردد و از مردم شریف و همیشه در صحنه ی گیلان دعوت می کنم تا با حضور گسترده و پرنشاط خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان بیافزایند.

ارسال نظرات