شهردار میامی از راه اندازی پایگاه «میامی گردی» به منظور معرفی جاذبه ها و هدایت مسافران به داخل شهر در ورودی میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۱۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،علیرضا سالار در نشست کمیته شهرداری ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به نزدیک شدن سال نو و سفرهای نورزی گفت:پایگاه میامی گردی و راهنمای شهرداری میامی به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و هدایت مسافران به داخل شهر در ورودی میامی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود:در این پایگاه با نصب بنرهایی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر میامی معرفی خواهد شد و همچنین غرفه ای جهت معرفی محصولات شهر میامی استقرار پیدا می کند.

شهردار میامی همچنین ضمن بیان اینکه در نوروز 95 نمایشگاهی نیز درپارک امام رضا(ع) شهر میامی با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان میامی برگزار خواهد شد، افزود:در این نمایشگاه نیز صنایع دستی و محصولات و تولیدات محلی شهرستان میامی با مشارکت روستاها ارائه خواهد شد.

سالار همچنین با اشاره به ضرورت تبلیغات در معرفی شهر و روستاهای شهرستان میامی،تصریح کرد:تهیه بروشورها و نصب بنر های جاذبه های گردشگری و تاریخی می تواند در جذب مسافران نوروزی موثر باشد و برای اجرای این کارها تعامل و همکاری دستگاه ها بسیار مهم است.

وی همچنین به فعالیت شبانه روزی مسئولین در ایام نوروز،گفت:شما نوروزبانان بی‌نوروز هستید که فضا و برنامه های نوروز را برای دیگران ایجاد می‌کنید و برای ایجاد نشاط و آرامش در جامعه از نوروز بی‌بهره‌اید.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان میامی نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی به منظور هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در پذیرایی از مسافران نوروزی است،اظهار داشت:شهرستان میامی دارای قابلیت های متعدد تاریخی و گردشگری است و تبلیغات مهمترین عامل معرفی این قابلیت ها است.

رضویان افزود:برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات شهرستان میامی یک از برنامه های خوبی است که با همکاری شهرداری میامی و دستگاههای اجرایی شهرستان در ورودی شهر میامی برپا خواهد شد و قابلیت های مختلف شهر میامی و روستاها در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها