در بیانیه ای تاکید شد؛

ارکان نظام اسلامی برآمده از رأی و اراده ملت بزرگ ایران است

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در آستانه هفتم اسفندماه، طی بیانیه ای از امت مسلمان دیار قومس برای حضور پرشور در انتخابات، دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۲۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر، روسای ادارت تابعه شهرستان های این سازمان، کارشناسان و روحانیان مستقر در سراسر استان، با صدور بیانیه ای خواستار حضور حداکثری مردم متدین، خداجو و ولایتمدار دیار خوبان، مهد معلمان دین و اخلاق، دیار حماسه ساز در پای صندوق های رای روز هفتم اسفند ماه جاری شدند.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان می افزاید: بر همگان آشکار است که دشمنان قسم خورده و ایادی آنها که در لباس دوست و خدمتگزار سعی در انحراف ملت قهرمان ایران از آرمان های انقلاب دارند، از هیچ حربه ای برای دلسردی مردم نسبت به نظام و تضعیف ایران اسلامی فروگذار نکرده و حتّی به حذف فیزیکی نخبگان و دانشمندان کشور مبادرت ورزیده اند و سعی دارند با ایجاد تفرقه و شکاف میان دوستان نظام، اهداف شیطانی خود را پیاده سازند از این رو، وظیفة شرعی و دینی تمام ملّت آزاده و سربلند ایران است که با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه ارادة ملت را برای رویارویی با نظام های سلطه و ددمنشی آنها ثابت کنند.

همچنین در ادامه این بیانیه می خوانیم: امروزه مشارکت مردم در تصمیم گیری های سیاسی به عنوان یک متغیر مهم در روند پویایی جوامع انسانی مورد توجه است همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواسته های مردم برای اداره امور کشور از طریق انتخابات و در چارچوب آموزه های دینی و با مدل حکومت مردم سالاری دینی تحقق یافت.

در انتخابات پیش رو با توجه به رقابت های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال های قبل شاهد حضور دشمن شکن مردم خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می کند که نهادهای اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

در پایان این بیانیه آمده است: اداره کل تبلیغات استان سمنان و تمام تشکل ها و هیئات وابسته به این اداره کل درکنار ملت شریف ایران و دیار قومس از شرقی ترین شهرستان تا غربی ترین شهر ها در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد لذا بر این اصل باور داریم که در هفتم اسفند ماه سال ۹۴ برگ زرین دیگری از حضور مدنی و مشارکت همه جانبه مردم در تاریخ این مرز و بوم ورق خواهد خورد.

دعوت بسیج اصناف و بازاریان شاهرود از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات

بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود طی بیانیه ای از عموم مردم به ویژه اصناف و بازاریان جهت شرکت در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود طی بیانیه ای ازعموم مردم به ویژه اصناف و بازاریان جهت شرکت در انتخابات دعوت به عمل آورد که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) : ملت عزيز ايران! من به شما عرض ميكنم، درست در نقطه‏ مقابل خواست دشمنان، همه ما بايد در انتخابات حضور فعالى داشته باشيم. انتخابات آبروى ملى ماست؛ انتخابات يكى از شاخصهاى رشد ملى ماست؛ انتخابات وسيله ‏اى براى عزت ملى است . همه بايد اصرار داشته باشيد كه در انتخابات شركت كنيد.

امروزه ایران اسلامی در سایه نعمت بزرگ ولایت، رهبری های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و مجاهدت‌های 37 ساله فرزندان برومند خود علیرغم همه توطئه‌ها‌، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان مستکبر، به پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف دست یافته و امید ملت‌های مستضعف را به امکان رسیدن به قله‌های عزت و پیشرفت و رهایی از سلطه مستکبران بیش از پیش کرده است.

و هرگز فراموش نخواهیم کرد که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسیر حرکت الهی خویش بارها و بارها در بوته آزمایش‌های گوناگون قرار گرفته و مردم بصیر و ولایتمدار هر بار سربلندتر از گذشته دشمنان قسم خورده نظام را با حرکتی ناامید ساخته‌ است‌.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال(مدلی و همزبانی دولت و ملت) نامیده شده است ، بی‌تردید بار دیگر مردم فهمیده ایران به خصوص اصناف و بازاریان همچون گذشته با حضور پر شور خود در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای سیاسی دیگری را خلق خواهند کرده و اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان نمایان‌تر می‌کنند.

مردم آگاه ، بصیر و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی با بررسی صحیح و دقیق ملاک‌های اصولی و معیارها و شاخص‌های مطرح‌شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در شناخت نامزد اصلح خواهند کوشید و به فردی که معتقد و متدین به اسلام و انقلاب اسلامی ، ارزش ها ، قانون اساسی و بنیان اصل مترقی ولایت فقیه ، کارآمد ، شجاع در برابر زیاده‌خواهان و دشمنان اسلام ، پایدار بر روی اصول و گفتمان انقلاب اسلامی ، دلسوز ، مردمی و به دور از هرگونه فساد و رانت و اشرافی‌گری ، دارای روحیه جهادی و مقاوم در برابر فشارها و تحریم‌های خارجی نظام استکبار جهانی باشد ، رأی خواهد داد. و در این برهه حساس انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی می‌تواند نتایج مهمی در ارتباط با شرایط سیاسی و اقتصادی خارج و داخل ایران اسلامی داشته باشد‌، به خصوص در سیاست خارجی که غرب تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی مخصوصا در سوریه، عراق و مصر به اهداف خود که همان تسلط و حضور در منطقه است دست یابد.

شرکت تک‌تک افراد جامعه در انتخابات ، علاوه بر این که یک حق طبیعی و قانونی و تکلیفی اجتماعی و ملی است ، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است که بر عهده تمامی واجدین شرایط رأی دادن است.پیروزی در امر برگزاری موفقیت‌آمیز، پرشور و گسترده انتخابات موفقیت برای نظام و شکست در آن ، شکست نظام و کشور است و از این منظر حفاظت و حراست از آن بر همه مردم از واجبات مهم و فرایض اساسی است .

ما بازاریان و اصناف شاهرود همپای دیگر اقشار جامعه ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اعلام میداریم که تا آخرقطره خون در حراست و حفاظت از انقلاب خود کوشیده و در این مبارزه نیز دوش به دوش سایر اقشار ملت ایران در صحنه مبارزه حاضر خواهیم شد و با رای خود سیلی محکمی بر صورت استکبار خواهیم زد، انشاالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار