خبرهای داغ:
فرماندار قم:

۶۱۲ شعبه اخذ رأی آماده دریافت آرای مردمی در استان قم می‌شود

فرماندار قم با اشاره به اینکه ۶۱۲ شعبه اخذ رأی آماده دریافت آرای مردمی در استان قم می‌شود، گفت: از این میان ۱۱۵ صندوق سیار و ۹۸ صندوق هم در سایر بخش‌ها و شهرهای استان فعال می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۳۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

رضا سیار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به آماده سازی شعبه‌های اخذ رأی برای برگزاری انتخابات 7 اسفند ماه، اظهار داشت: 612 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در استان قم در نظر گرفته شده است که از این میان 115 شعبه سیار و 98 شعبه هم در سایر بخش‌ها و شهرهای استان قم آماده دریافت آرای مردمی خواهد بود.

فرماندار قم با بیان اینکه رأی گیری انتخابات از ساعت 8 صبح فردا جمعه هفتم اسفند ماه آغاز می‌شود، افزود: رأی گیری ابتدا تا ساعت 18 ادامه خواهد یافت که در صورت مراجعات مردمی در ساعات پایانی ساعت اخذ رأی تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم قم در مجلس شورای اسلامی 3 نماینده خواهند داشت که باید نام آن‌ها را از بین 67 نامزد مجلس دهم از قم انتخاب کنند و در انتخابات خبرگان رهبری نیز از میان سه کاندید می‌توانند یک نفر را انتخاب کنند.

سیار با اشاره به اینکه 768 هزار و 730 نفر از قم واحد شرایط رأی دادن هستند، عنوان کرد: دو شعبه اخذ رأی سیار هم کار اخذ رأی روستاهای اطراف را انجام خواهند داد.

فرماندار قم عنوان کرد: کارخانه‌ها، پادگان‌ها، مساجد بین راهی و بیماران و افراد کهنسال هم می‌توانند با استفاده از 24 صندوقی سیاری که در نظر گرفته شده است در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که امکان خروج از منزل و حضور در پای صندوق‌های رأی را ندارند می‌توانند با استفاده از شماره‌های که امشب از سیمای استانی شبکه نور اطلاع رسانی می‌شود خواستار حضور صندوق‌های سیار در محل سکونتشان شوند.

سیار در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات هم افزود: کارشمارش صندوق‌ها در محل انجام شده و صندوق‌های سیار هم در فرمانداری شمارش می‌شود، هنوز نمیتوان زمان دقیق از اعلام نتایج ارائه کرد، با وجود استقبال گسترده مردمی امکان دارد شمارش آرا تا شنبه شب یا بامداد یکشنبه به طول بیانجامد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار