بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان با صدور بیانیه ای ضمن عوت مردم به حضور حماسی در دو انتخابات پیش رو آورده است: مردم به کاندیداهایی که از لیست مورد حمایت انگلیس اعلام برائت نکرده اند رای نمی دهند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۴۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، متن بیانیه بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان که در آستانه برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگا رهبری و مجلس شورای اسلامی صادر شده به شرح زیر است.

با حمد و سپاس الهي كه دست عنايت و پرتو رحمتش هميشه بر ملت موحـّد ايران سايه افكن است و با عرض سلام و ارادت به محضر امام زمان عليه‌السلام صاحب اصلي انقلاب كه اميد به ظهورش قلوب مومنين را نوراني و سرشار از عشق به خود نموده است، ضمن فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به منظور تجديد بيعت با ولي امر مسلمين حضرت آيت ا... العظمي الامام خامنه اي مدظله العالی متن زير را به عنوان اصولي‌ترين ديدگاههاي خود نسبت به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام مي‌نماييم:


مردم شریف و بزرگوار لرستان
همانگونه که مستحضرید، اخیرا شبکه «بی‌بی‌سی» متعلق به حکومت سلطنتی انگلیس، به صورت کاملا صریح و شفاف و در راستای اهداف سیاسی خود در ایران، از یکی از لیست‌های انتخاباتی مجلس خبرگان (لیست مورد نظر آقای هاشمی رفسنجانی) حمایت و پشتیبانی کرده و رای مردم به آقایان محمد یزدی، احمد جنتی و محمدتقی مصباح یزدی را در تقابل با منافع حکومت استعماری انگلیس دانسته است.


در ابتدا ما دانشجویان و جوانان از همین جا تشکر و قدر دانی می کنیم از چندی از کاندیداهای مجلس خبرگان که نام آنها در لیست حمایت شده توسط رسانه بیگانه منتشر شده بود. که سریعا انزجار و برائت خود را از این رسانه های بیگانه اعلام نمودند. احسنت برشما ای علم داران ایران اسلامی .دورود خدا بر شما باد.


با توجه به اینکه دانشجویان بسیجی و جوانان بیشتر از هر قشر دیگری نسبت به استقلال وطنشان حساس هستند و وقتی هم خطری استقلال میهنشان را تهدید می کند قبل از همه به میدان می آیند و دفاع می کنند که ما تجربه آن را در جنگ تحمیلی داشتیم. ما امروز نیز ورود کرده ایم و از آن دسته از کاندیدا هایی که تا کنون در برابر حمایت های انگلیس از خودشان سکوت اختیار کرده اند می پرسیم شما چه کرده اید یا چه کاری می خواهید انجام دهید که اینقدر مورد علاقه خارجی ها قرار گرفته اید.


ما دانشجویان دانشگاه های لرستان، با جدیت از آن دسته از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری که تاکنون اعلام برائت نکرده اند و مورد توجه شبکه های فاسد و مفسد رسانه ای بیگانه قرار گرفته‌اند می‌خواهیم، مرز بندی و برائت خود را از این دخالت آشکار اعلام نمایند و با نا امید کردن رسانه های آنها مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبند و به کشور های دیکتاتور، کودک کش، زورگو و شیطان صفت هم ردیف آنها بگویند که پشتیبان اسلام، خون شهدا و ولایت مطلقه فقیه هستند. و هیچ راه نفوذی برای جنایت کاران و سفاکان امروزی باز نیست.


برکسی پوشیده نیست که سیاست های فریبکارانه دولت بریتانیا، سال‌های سال، موجب عقب افتادگی و تحقیر ملت ایران بوده است؛ از استعمار کشور در دوران قاجار توسط انگلیسی‌ها گرفته تا اشغال ایران، از به قدرت رساندن دیکتاتوری همچون رضاخان قلدر تا بازگرداندن دیکتاتور دیگری همچون محمد رضا پهلوی و کودتا علیه دولت ملی در 28 مرداد سال 1332، که همه و همه، تنها بخشی از جنایات دولت انگلیس در ایران بوده است.


رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم در سال 82 فرمودند «رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستور عمل می دهد، به فلانی رای بدهید به فلانی رای ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی می‌خواست تصمیم مهمی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا می کرد و از او می پرسید که این کار را بکنم یا نکنم؟ انگلیسی ها یک روزی اینجور در امور کشور دخالت می‌کردند، بعد هم آمریکایی ها، یک مدتی هم هردو. امروز دست اینها قطع شده است. امروز جلوی این دخالتها گرفته شده است به برکت انقلاب، به برکت بیداری مردم دلشان تنگ شده. حالا از راه رادیو، به مردم دارند دستور می دهند به فلانی رای بدهید، به فلانی رای ندهید.» با توجه به رهنمود های معظم‌له، ما دانشجویان بسیجی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد لرستان، منتظر عمل انقلابی شما بزرگان و پدران حوزه علمیه به صورت برائت صریح از لیست مورد حمایت دشمنان اسلام هستیم.


در پایان، ما دانشجویان، به عنوان جوانانی که در مکتب سیدشهدا آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و بزرگان دینی و روحانیت و امام خمینی (ره)، درس ایستادگی، آزادگی، استکبارستیزی و استعمارستیزی آموخته‌ایم، از آقایان و روحانیون محترمی که در انتخابات پیش‌رو، مورد طمع یک کشور بیگانه (انگلیس) قرار گرفته‌اند، استدعا داریم در فرصت اندک باقیمانده، با درایت و هوشمندی که داشته‌اند، انزجار و برائت خود را از این «حمایت انگلیسی» اعلام کنند. در غیر اینصورت برای همگان آشکار خواهد شد که اینان با دولت های استکباری دستشان در یک کاسه است .قابل ذکر است، چنانچه این امر شکل نپذیرد، دانشجویان جهاد دانشگاهی، لیست «خبرگان ضد انگلیسی و ولایت محور» را منتشر و در اختیار مردم عزیز قرار خواهند داد.

والعاقبه للمتقین
بسیج دانشجویی
دانشگاه جهاد دانشگاهی


ارسال نظرات