خبرهای داغ:
بال موضوع پیاده سازی گفتمان ولایت برگزار شد؛
نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی حوزه شهید ابراهیمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) و با موضوع پیاده سازی گفتمان ولایت در زمینه مسائل فرهنگی، در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۵۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی حوزه شهید ابراهیمی، ابتدا درخشان نیا فرمانده حوزه با تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: ما باید با ایجاد اتاق فکر و با رویکرد عملیاتی، تمام تلاش خود را در زمینه پیاده سازی بیانات مقام معظم رهبری بخصوص در زمینه مسائل فرهنگی و مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی انجام دهیم.

در ادامه، مرتاضی از پیشکسوتان دفاع مقدس و از محافظان حضرت امام خمینی(ره) در جماران، طی سخنانی با تاکید بر لزوم کار فرهنگی منسجم گفت: شما بسیجیان باید برنامه های فرهنگی خود را فراتر از برنامه های ابلاغی انجام دهید و برای موفقیت در زمینه فرهنگی نیاز به کار بسیار است.

هادی قنبریان معاون فرهنگی ناحیه امام حسین(ع) نیز در بیاناتی با تاکید بر فعالیت شبکه روشنگران در زمینه فرهنگی گفت:  با توجه به اهمیت انتخابات لازم است هسته روشنگری در محلات و پایگاه ها، دو موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح  را برای مردم تبیین کنند.

وی ضمن مهم شمردن ماهواره و شبکه های اجتماعی ابراز داشت: باید شبکه روشنگری بر مفاهیمی همچون فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نماید و خود را متعلق به تمام مردم بداند زیرا کار فرهنگی برای آحاد مردم است و مخاطب ما هم تمام افراد محله هستند و این شبکه نباید تنها به پایگاه محدود شود.

حجت الاسلام قمی سرمربی فرهنگی ناحیه نیز با تاکید بر مطالعه کتاب «دغدغه های فرهنگی» مقام معظم رهبری گفت: سعی کنید منطقی جوانان را متقاعد کنید چرا که جوان امروز با جوان زمان انقلاب فرق دارد زیرا آن جوان می دانست برای چه می جنگد و تبیین های لازم را داشت اما جوان امروز با وجود شبهات مختلف امکان انحراف بیشتری دارد.

وی در رابطه با ویژگی کاندیداهای اصلح گفت: نماینده طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید مومن و متدین و معتقد به امام و قانون اساسی و انقلاب اسلامی، با اخلاص و امانتدار باشد، تملق استکبار را در پی نداشته و مصالح ملی را در نظر داشته باشد؛ طرفدار مظلومین باشد و مرز او با دشمن مشخص و پررنگ باشد، گرایش به دشمن نداشته، اهل سوء استفاده نباشد و اتصال به مراکز قدرت و ثروت نیز نداشته باشد.
ارسال نظرات