خبرهای داغ:
آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: جهانیان از این حضور و اقتدار متحیر شده‌اند، زیرا این حضور نتیجه ایمان و اعتقادی است که مردم به اسلام، رهبر معظم انقلاب و مسئولان مخلص خود داشته‌اند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۸۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ آیت‌الله سیدمحمود شاهرودی پیش از ظهر امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت اظهار کرد: خداوند را شاکریم که مردم ما باز هم با همت عالی در این صحنه از انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: ملت عزیز و بزرگ ایران همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند و انتخابات یکی از عرصه‌های آن است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه به فرموده رهبری شرکت در انتخابات هم یک حق و هم یک تکلیف است، خاطرنشان کرد: به فرموده ایشان عزت نظام اسلامی، شکوه و اقتدار آن به واسطه حضور ملت در همه صحنه‌ها است.

وی ادامه داد: در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب این ملت بزرگ، مومن و انقلابی به دنیا ثابت کردند به آرمان‌های اسلام، امام امت و انقلاب خود پایبند بودند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: جهانیان از این حضور و اقتدار متحیر شده‌اند، زیرا این حضور نتیجه ایمان و اعتقادی است که مردم به اسلام، رهبر معظم انقلاب و مسئولان مخلص خود داشته‌اند.

وی افزود: حضور گسترده نظام اسلامی را همواره احیا و به جهانیان معرفی می‌کند و هر روز ابعاد عمیق و گسترده آن بیش از گذشته متجلی می‌شود.

این استاد حوزه با اشاره به مشکلات و تلاطم‌های فراوانی که منطقه و سراسر دنیا را درگیر خود کرده‌ است عنوان کرد: در این بین نظام اسلامی توانسته است، به بسیاری از اهداف خود از جمله عدالت، امنیت، و وحدت امت اسلامی دست یابد که این امر نیز نتیجه حضور همیشگی مردم بوده است.

وی اظهار کرد: این مهم در حالی به دست آمده است که شاهد دشمنی‌ها و کارشکنی‌های مداوم آمریکا، صهیونیست‌ها و مزدوران آنها بوده‌ایم.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی ادامه داد: با این حال نظام اسلامی بر همه مشکلات فائق آمده و این همه مرهون حضور مردم با ایمان، ایران بوده است که در عشق و اعتقاد به مبانی نظام اسلامی ثابت قدم هستند.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات و دیگر صحنه‌ها مانند راهپیمایی 22 بهمن عزت آفرین و موجب اقتدار نظام بوده است؛ امیدواریم خداوند از همه قبول فرماید و سایه رهبر معظم انقلاب را مستدام بدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها