خبرهای داغ:
مسئول کمیته اطلاع‎رسانی ستاد انتخابات گلستان:

حضور فعال خبرنگاران و رسانه ها برای ثبت حماسی سیاسی مردم

مسئول کمیته اطلاع‎رسانی ستاد انتخابات گلستان‎ از حضور فعال خبرنگاران و رسانه ها برای ثبت حماسه سیاسی مردم در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۰۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج گرگان، علی یازرلو در ستاد انتخابات استان گلستان در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالان رسانه در فضای مجازی با هماهنگی فرمانداریهای سطح استان گلستان مبادرت به رسانهای کردن اخبار انتخابات میکنند.

وی با اشاره به اینکه برای خبرنگاران خبرگزاریها در ستاد انتخابات گلستان جایگاه ویژهای در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:  با این تمهیدات به دنبال این هستیم که  به صورت آنلاین اخبار ستاد را پوشش دهند و این تیم رسانهای تا لحظات پایانی اخذ رای در ستاد حضور دارند.

مسئول کمیته اطلاعرسانی و تبلیغات ستاد انتخابات گلستان افزود: عکاسان استان گلستان برای مستندسازی حضور بانشاط مردم پای صندوقهای اخذ رأی دارای کارت تردد هستند.

یازرلو با اشاره به اینکه سایت انتخابات استانداری گلستان دارای 13 هزار عضو است، گفت: در این سایت اخبار به صورت آنلاین و لحظهای در اختیار مخاطبان قرار میگیرد.

وی نقش رسانهها را در نشاط افزایی و امیدآفرینی مردم مهم خواند و اظهار کرد: رسانهها با دریافتهای بصری و خبری نقش ویژهای در ایجاد شور و نشاط مردم دارند و این تاثیرگذاری بر هیچکس پوشیده نیست.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تاکید کرد: این دوره از انتخابات با توجه به مذاکرات بینالمللی از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدواریم در این دوره نیز سالهای گذشته مردم عزیز کشورمان پرشور ظاهر شوند و یکبار دیگر حماسه سیاسی خلق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها